تخصیص هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به 1500 واحد فرسوده


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیر اعتبارات بانک تخصصی بخش مسکن از انعقاد قرارداد 954 میلیارد و 100 میلیون تومانی اعطای تسهیلات نوسازی به 15061 واحد فرسوده خبر داد. به گزارش بانک مردم به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری گفت: در اجرای بازآفرینی شهری تاکنون تعداد 3151 پروژه تعریف شده است. در اجرای این طرح در بافت‌های فرسوده شهری 19686...

کد خبر : 162983 تاریخ انتشار : 14 دسامبر 2020

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیر اعتبارات بانک تخصصی بخش مسکن از انعقاد قرارداد ۹۵۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی اعطای تسهیلات نوسازی به ۱۵۰۶۱ واحد فرسوده خبر داد.

به گزارش بانک مردم به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری گفت: در اجرای بازآفرینی شهری تاکنون تعداد ۳۱۵۱ پروژه تعریف شده است. در اجرای این طرح در بافت‌های فرسوده شهری ۱۹۶۸۶ واحد به بانک برای عقد قرارداد معرفی شد که بانک با ۱۵۰۶۱ مالک واحدهای بافت فرسوده برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است.

علمداری مبلغ قرارداد تسهیلات منعقد شده را ۹۵۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مبلغ واریزی تسهیلات به پروژه‌های اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت‌های فرسوده ۷۳۰ میلیارد تومان بوده است.

تخصیص هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به 1500 واحد فرسوده تخصیص هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به 1500 واحد فرسوده تخصیص هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به 1500 واحد فرسوده
4 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان