کمبود داروی مورد نیاز بیماران کرونایی در آذربایجان غربی نداریم


کمبود داروی مورد نیاز بیماران کرونایی در آذربایجان غربی نداریم

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: کمبودی در خصوص تامین داروی مورد نیاز بیماران کرونایی در استان وجود ندارد.

دکترغفارزاده در گفت وگو با ایسنا افزود: درحال حاضر هیچ کمبودی در خصوص تامین داروهای موجود در پروتکل های درمانی برای بیماران کرونا در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر مشکل مالی در بیمارستان ها به طورجدی وجود دارد، تصریح کرد: با این وجود کمبودی درمنابع دارویی و ارائه خدمات در مراکز درمانی استان تاکنون مشاهده نشده است.

غفارزاده با تاکید بر اینکه در استان کمبود واکسن انفلوانزا نداریم، خاطر نشان کرد: واکسن آنفلوانزا دراستان کمی دیر توزیع شده و یه مانند سابق مطالبه نداشته اما درسطح داروخانه های منتخب توزیع و همچنان موجود است.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی یاد آور شد: سهم واکسن انفلوانزا استان 2 سری توزیع شده که سری اول توسط معاونت بهداشتی با تزریق برای افراد واجد شرایط بوده و سری دوم نیز اخیرا از طریق داروخانه های منتخب توزیع شده است.

وی ادامه داد: مردم بامراجعه به داروخانه های منتخب می توانند واکسن انفلوانزا را دریافت کنند ودر صورت اتمام واکسن دربرخی داروخانه ها با تماس با سامانه ۱۹۰ راهنمایی دقیق جهت دریافت واکسن را کسب کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت