پاتن جامه


پاتن جامه

5 / 5 ( 1 امتیاز ) امروزه صنعت مد و پوشاک آنقدر پیشرفت کرده است که به عنوان یک نوشته پاتن جامه اولین بار در روچی. پدیدار شد.

۵ / ۵ ( ۱ امتیاز )

امروزه صنعت مد و پوشاک آنقدر پیشرفت کرده است که به عنوان یک صنعت پرطرفدار در اکثر کشورهای جهان شناخته می‌شود. به همین دلیل، برندهای معروف و باکیفیتی نیز از سال‌ها قبل شروع به کار کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به برند پاتن جامه اشاره کرد.

پاتن جامه یکی از مشهورترین کارخانجات تولید پوشاک در ایران است که در زمینه تولید انواع کت و شلوار و لباس‌های زنانه و مردانه سابقه‌ای درخشان دارد. در حقیقت، این شرکت به عنوان معروف‌ترین برند ایرانی مد و پوشاک شناخته می‌شود و طرفداران پرشماری دارد.

پاتن جامه

تاریخچه برند پاتن جامه

شرکت پاتن جامه در سال ۱۳۷۳ توسط گروهی از مهندسان و سرمایه‌گذاران افتتاح شد و خود را به عنوان یک برند مد و فشن مطرح ساخت. بررسی تاریخچه برند پاتن جامه نشان می‌دهد که کمک گرفتن از متخصصان صنعت پوشاک و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن برای راه‌اندازی شرکت تا چه اندازه بر روی شناخته شدن برند تاثیرگذار است.

جالب اینجاست که بیش از ده سال طول کشید تا شرکت پاتن جامه بتواند برندسازی کرده و خود را به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پوشاک در ایران مطرح کند. در حال حاضر نیز مدیران پاتن جامه با توسعه و تکمیل سایر خطوط تولید، گامی مهم در صنعت پوشاک ایران برداشته‌اند و از این طریق با استخدام بیش از ۶۰۰ نفر به کاهش بیکاری کمک کرده‌اند.

پاتن جامهمحصولات پاتن جامه

این برند در ابتدا فقط به تولید لباس‌های جین و شلوارهای کتان می‌پرداخت؛ چراکه تکنولوژی آن‌ها ساده‌تر بوده و طرفداران بیشتری نیز داشتند. اما با گذشت زمان و تغییر سلیقه‌ها شاهد ورود محصولات متنوع به فروشگاه‌های پاتن جامه بودیم که در نهایت به افزایش فروش و سود نهایی شرکت منجر شد.

از جمله محصولات این برند می‌توان به انواع مانتو، پیراهن، شلوار مردانه و زنانه، تیشرت‌های نخی و پنبه‌ای، سویشرت، پالتوهای پاییزی و زمستانی و لباس‌های راحتی اشاره کرد. علاوه بر آن، کفش‌های پاتن جامه نیز به عنوان یک برند معروف در بازار شناخته می‌شوند که از طراحی به‌روز و جذابی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر، تولید محصولات چرمی و پشمی در پاتن جامه شدت گرفته است. این محصولات از نظر طراحی، نوعی ترند روز پوشاک هستند که خریداران بسیاری دارند. به عنوان مثال، پالتوهای پشمی و کیف و کفش‌های چرمی این برند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای مصرف‌کنندگان محصولات ایرانی است.

پاتن جامه

دلایل موفقیت برند پاتن جامه در صنعت مد و پوشاک

هر پیشرفت و موفقیتی بدون دلیل به دست نمی‌آید! بنابراین، برای پیشرفت و توسعه کسب و کار در صنعت پوشاک نیز باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. نتایج بررسی‌های ما نشان می‌دهد که داستان موفقیت این برند را می‌توان در چند مورد خلاصه کرد که عبارتند از:

استفاده از تجهیزات پیشرفته برای تولید پوشاک

شرکت پاتن جامه به منظور افزایش کیفیت محصولات خود از تجهیزات اروپایی استفاده می‌کند. نوع ساختار و طراحی این تجهیزات به گونه‌ای است که سرعت تولید نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. البته باید گفت که در سال‌های اخیر بسیاری از این دستگاه‌ها در داخل ایران بومی سازی شده و قابلیت استفاده پیدا کرده‌اند.

پاتن جامه

داشتن خلاقیت و نوآوری در طراحی

یکی از مهم‌ترین پارامترهای موثر در جذب مشتری، نوع طراحی پوشاک است. برند پاتن جامه با کمک طراحان داخلی و بین‌المللی موفق به تولید لباس‌هایی شده است که از نظر مد و فشن نیز بسیار مدرن بوده و مشتری را راضی نگه می‌دارد.

تنوع در محصولات

متنوع بودن تولیدات یک کارخانه پوشاک می‌تواند سکوی پرتابی برای آن باشد. زیرا اگر محصولات از تنوع خوبی برخوردار باشند، میزان فروش و در نتیجه سوددهی شرکت نیز افزایش پیدا می‌کند.

پاتن جامه

استفاده از مواد اولیه مرغوب

بسیاری از ایرانیان به دنبال لباس‌هایی هستند که از مواد طبیعی و مرغوب ساخته شده باشد. به همین دلیل، میزان فروش محصولات چرمی و پنبه‌ای بسیار بیشتر از سایر محصولات است. شرکت پاتن جامه نیز با استفاده از الیاف و رنگ‌های طبیعی اقدام به تولید لباس‌های زنانه و مردانه‌ می‌کند.

پاتن جامه

این برند به عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای تولید پوشاک در ایران شناخته می‌شود که محصولات متنوعی نظیر مانتو، تیشرت، شلوار و کیف و کفش را تولید و از طریق نمایندگی‌های گسترده‌ی خود به فروش می‌رساند.

پاتن جامه

در آخر نیز باید گفت که توجه به تخصص کارکنان، استفاده از دستگاه‌های مدرن، به کار بردن مواد اولیه‌ی باکیفیت و همچنین تنوع در محصولات باعث موفقیت این برند ایرانی شده است.

پاتن جامه
درباره روچی

سال های زیادی در زمینه های اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک از جمله بازرگانی مواد اولیه (نخ) ، تولید پارچه ، تولید و فروش عمده ی پوشاک مردانه و بازاریابی در این صنعت فعالیت داشته ام و همیشه سعی در آموختن و پند گرفتن از کهنه کاران و بزرگان این صنعت داشته ام . همچنین دیگر تخصص اصلی من در زمینه ی اینترنت و طراحی است و سال های زیادی را صرف فعالیت ، آنالیز و کار آموزی در زمینه ی کسب و کار های اینترنتی نموده ام و مدتی بالغ بر 2 سال است که روی برندسازی اینترنتی مشغول تحقیق و تفحس می باشم . هم اکنون مدتی است که با اندوخته های این 8 سال در زمینه ی بازار ،برندسازی و اینترنت ، فعالیت خود را در زمینه ی خدمات نوین در جهت رونق کسب و کار ها آغاز نموده ام و با اهداف و آرمان های تعریف شده ای ، سعی در ارائه ی خدمات مفید و پیوند کسب و کارها با روش های نوین دارم. آرزوی قلبیم همیشه رونق فعالیت های مد و لباس در ایران بود . دو تخصص خود در زمینه های پوشاک و وب را با هم در آمیختم تا در این راه قدمی نهاده باشم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیاطی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت