انتخاب بهترین تزیین برای سفره شب یلدا دغدغه همه افراد باسلیقه و خلاق است و ترجیح می دهند زیباترین گزینه را انتخاب و اجرا نمایند. از این رو مشاهده تزیینات شب یلدا توسط افراد مختلف می تواند بسیار جذاب و مفید باشد و کمک کند تا با ایده گرفتن از این تزیینات بهترین انتخاب را داشته باشیم. با توجه با این نکات مهم ما نیز تصمیم گرفتیم مجموعه ایی از عکس های انواع سفره های شب یلدا را گردآوری و ارائه دهیم که هریک الگوی متفاوت و خاصی برای شما عزیزان در جهت تزیین و چیدمان وسایل شب یلدا محسوب می گردند. پس تا پایان این مطلب ما را یاری نموده و از این مدل های بسیار زیبا و خاص دیدن نمایید.

تزیین سفره شب یلدا سنتی و مدرن با ایده های جدید و خاص

انتخاب سنتی یا مدرن بودن تزیین شب یلدا کاملا سلیقه ایی است، اما از آنجایی که جشن شب یلدا از قدیم و سال های دور برگزار می شده است، اغلب افراد ترجیح می دهند از تزیینات سنتی و تزیین کرسی شب یلدا برای آن استفاده نمایند. با این حال علاوه بر نحوه چیدن سفره و یا میز شب یلدا، تزیینات اجزا و خوراکی های آن نیز از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است و نقش مهمی در زیبایی سفره دارد.

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید

شما عزیزان می توانید اقدام به میوه آرایی و یا تزیین میوه به شکل های مختلف نمایید، تزیین هندوانه و کدو حلوایی زیبایی خاصی به سفره می بخشد. همچنین تهیه انواع ژله انار یا هندوانه نیز می تواند علاوه بر زیبایی بخشیدن به سفره شما، کم کند میزبان خوبی باشید و به این صورت هنر خود را به نمایش بگذارید. وجود کیک شب یلدا، دسر های مختلف، کدو، لبو و… نیز سفره شما را پر می کند و به این صورت بخش زیادی از تزیینات شب یلدا انجام می گیرد.

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید

علاوه بر خوراکی های موجود بر روی سفره های شب چله، می توان از وسایل و اشیا دیگر نیز استفاده نمود تا سفره زیبایی خاص خود را داشته باشد، دیوان حافظ، شمع، گلدان های گل، وسایل قدیمی و… نیز بخش دیگری از سفره را پر می کنند. در ادامه نمونه های زیبا و متنوعی از انواع تزیینات شب یلدا را مشاهده می نمایید که هر یک ایده قابل توجهی برای شما عزیزان برای تزیینات شب یلدا می باشند.

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدزیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید

تصاویر زیر نمونه های متفاوت و زیبایی از سفره شب یلدا می باشند که افراد با سلایق مختلف اقدام به چیدن آنها نموه اند و شما عزیزان می توانید با تماشای این عکس های دیدنی و زیبا، بهترین ایده ها را برای شب یلدا بگیرید و نهایت استفاده را از آنها ببرید.

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدتزیین میز شب یلدا

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریددیزاین میز برای شب یلدا

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدتزیین ساده و شیک سفره برای شب یلدا

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدتزیین شب چله ایی عروس

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریددیزاین شب یلدا با سبکی متفاوت و خاص

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریدتزیینات ساده برای شب یلدا

زیباترین تزیینات سفره شب یلدا را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیریددکوراسیون میز شب یلدا

با بهترین ایده ها و روش ها برای تزیین سفره برای شب یلدا آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آنها بتوانید زیباترین تزیینات شب یلدا را داشته باشید. در صورت تمایل به مشاهده دیگر مدل ها و ایده ها به بخش سفره آرایی مجله هنر در خانه مراجعه نمایید و از دیگر مطالب ما در این زمینه دیدن نمایید.