اقدام جالب رحمتی و مظاهری جلوی چشم حسینی


اقدام جالب رحمتی و مظاهری جلوی چشم حسینی

سنگربان سابق و فعلی استقلال برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و دقایقی را به گفتگو باهم پرداختند. نوشته اقدام جالب رحمتی و مظاهری جلوی چشم حسینی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اقدام جالب رحمتی و مظاهری جلوی چشم حسینی

درگوشی‌های رحمتی و مظاهری پیش از شروع بازی تا پس از پایان آن پایان نداشت!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۱
اقدام جالب رحمتی و مظاهری جلوی چشم حسینی

سنگربان سابق و فعلی استقلال برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و دقایقی را به گفتگو باهم پرداختند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تقابل مهدی رحمتی با استقلال این‌بار در کسوتی جدید باعث شد تا پیش از شروع بازی، بازار دیده‌بوسی‌ها و حال و احوال‌های گوشه زمین داغ باشد و بازیکنان استقلال نیز به دیدار کاپیتان سابق خود بروند؛ حتی حسین حسینی هم که اختلافات عمیقی با مهدی ر‌حمتی داشت، با دسته گل به سراغ همبازی سابق خود رفت و از او دلجویی کرد. اما گپ و گفت مهدی رحمتی با رشید مظاهری بیش از سایر بازیکنان بود.

این دو سنگربان سابق و فعلی استقلال نیز پیش از شروع بازی دقایقی را با یکدیگر صحبت کردند و پس پایان بازی با پیروزی استقلال نیز، مظاهری دقایقی را به سراغ رحمتی رفت و با او صحبت کرد؛ چون و چرای صحبت‌های رد و بدل شده میان رحمتی و مظاهری مشخص نیست اما بدون تردید تجربه مهدی ر‌حمتی درون دروازه استقلال آنقدر مفید و ارزشمند بوده که رشید از وی بخواهد تجربیات‌اش را به او منتقل کند. ضمن آن‌که پس از مهدی رحمتی، رشید مظاهری دومین سنگربانی بود که در این سال‌ها برای زنده نگه داشتن یاد ناصر حجازی، اسطوره فقید استقلال و فوتبال ایران با پیراهن وی در میدان حاضر شده بود.

اقدام جالب رحمتی و مظاهری جلوی چشم حسینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران