سن ایچ در سودای تسخیر قله فوتسال ایران


سن ایچ در سودای تسخیر قله فوتسال ایران

ساوه -ایرنا- دیدار افتتاحیه رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران روز چهارشنبه با دیدار تیم های سن ایچ و مس سونگون در سالن فجر ساوه برگزار می شود.


به گزارش ایرنا، فوتسالی ها در حافظه تاریخی خود هرگاه ویترین افتخارات ملی و باشگاهی کشور در این ورزش را مرور می کنند از کنار نام هایی چون شن سا و حسین شمس که خاستگاه آنها ساوه است، به سادگی نمی گذرند.
روزهای درخشان فوتسال ساوه با قهرمانی در لیگ کشوری سال ۱۳۸۵، آسیایی ۱۳۸۴ و جام جهانی کوچک در پرتغال برگ زرینی از افتخارات و هنرنمایی جوانان دیار انار است.
گویی دریبل زنی در یک وجب جا و رقص با توپ روی کفپوش سبزرنگ سالن یک موهبت غریزی در ساق جوانان ساوجی است که با گذشت سالها از انحلال شن سای قهرمان آسیا و رقابت های جهانی اکنون چند سال است در قالب تیم های سن ایچ و شهرداری بار دیگر خودنمایی می کند.
شهرداری هرچند به واسطه مدیریت نامناسب و مشکلات مالی در سال ۹۷ به دسته پایین تر سقوط کرد اما همچنان نفس می کشد و بازگشت دوباره اش به سطح اول سالنی بازان کشور با توجه به توانایی بچه های ساوه انتظار بیهوده ای نیست.
اما سن ایچ اکنون تنها نماینده لیگ برتری استان مرکزی و ساوه است که به لطف سازماندهی و مدیریت مناسب با اتکا به مربی باتجربه ای چون جواد اصغری مقدم و بازیکنان سرشناس و ملی پوش خود امسال با توپ پر وارد کوران رقابت ها خواهد شد تا شاید بار دیگر ساوجی ها را برای قرار گرفتن در قله فوتسال کشور شادمان کند.
این تیم در رقابتهای سه دوره اخیر لیک برتر همواره حریفی قابل احترام و قدرتمند برای رقبا بود و پارسال هم در نیمه نهایی لیگ برتر به سد محکمی چون گیتی پسند اصفهان خورد و از کسب افتخار نهایی باز ماند اما در قیاس با میزان تدارک، بازیکن و سرمایه‌گذاری حریفان، پیشروی نماینده فوتسال ساوه تا جمع چهار تیم برتر در نوع خود یک پیروزی محسوب می شود.
اما به نظر می رسد لیگ برتر امسال دیگر برای سن ایچ محلی برای آزمون و خطا و کسب تجربه نیست و یاران اصغری مقدم با تسلط و آمادگی بیشتری نسبت به سالهای قبل وارد گود می شوند.

سن ایچ می خواهد نماینده شایسته ای برای ساوه باشد


مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه در گفت و گو با ایرنا، هدف‌گذاری تیمش از حضور در رقابتهای امسال لیگ برتر را کسب عنوان با نگاه به قهرمانی ارزیابی کرد.
«محمد باقری» افزود: آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در ساوه و با دیدار سن ایچ و مس سونگون است.
وی شرایط تیم را از حیث آمادگی و برگزاری اردوهای پیش فصل و تدارک لازم، مساعد ارزیابی کرد و گفت: از همه نظر آماده حضور در میادین هستیم.
به گفته او غیر از ۲ بازیکن مصدوم همه یاران سن ایچ با آمادگی کامل در اختیار سرمربی قرار دارند تا دست او برای کارهای تاکتیکی و کسب نتایج لازم مقابل رقبا باز باشد.
باقری گفت: اخیرا تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی سن ایچ انجام شد که خوشبختانه نتیجه همه آزمایش ها منفی اعلام شد.
مدیرعامل باشگاه سن ایچ گفت: هواداران ساوجی همواره نقش پررنگی در تزریق روحیه به تیم و کسب موفقیت دارند و دریغ که به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی توانیم نفس گرم آنها را در سالن فجر احساس کنیم اما شک نداریم که با دل و جان همچنان تیم شهرشان را دوست دارند و دعای خیرشان پشتوانه مطمئن این باشگاه است.
وی در خصوص اهداف سن ایچ از حضور در رقابتهای لیگ برتر امسال، گفت: در گام نخست صعود به جمع ۶ تیم برتر و پایانی این مسابقات است و در مرحله دوم هم استراتژی تیم را برای قرارگرفتن در رده های بالاتر طرح ریزی خواهیم کرد.
باقری گفت: برنامه ریزی بلندمدت باشگاه سن ایچ مبتنی بر کسب نتیجه و در نهایت بعنوان پرچمدار ورزش ساوه کسب افتخاری در خور نام فوتسال این شهرستان است.
وی گفت: کادر فنی با دانش و در راس آن جواد اصغری مقدم همراه با بازیکنان توانمند که اغلب آنها از جوانان ساوجی هستند، ما را به کسب نتایج مناسب و قرار گرفتن روی سکو امیدوار کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی