تصویر تبلیغاتی اوپو A15s و مشخصات اصلی آن فاش شد


تصویر تبلیغاتی اوپو A15s و مشخصات اصلی آن فاش شد

رسانه کلیک – تصویر تبلیغاتی اوپو  A15s و مشخصات اصلی آن توسط یک افشاگر فاش شده است. احتمالا به زودی شاهد رونمایی این گوشی خواهیم بود. در ماه اکتبر، اوپو از تلفن ارزان قیمت اوپو  A15 در هند رونمایی کرد. این محصول با قیمت اولیه 8،990 روپیه (122 دلار) به بازار عرضه می شود.  یک […] نوشته تصویر تبلیغاتی اوپو A15s و مشخصات اصلی آن فاش شد اولین بار در...

رسانه کلیک – تصویر تبلیغاتی اوپو A15s و مشخصات اصلی آن توسط یک افشاگر فاش شده است. احتمالا به زودی شاهد رونمایی این گوشی خواهیم بود.

در ماه اکتبر، اوپو از تلفن ارزان قیمت اوپو A15 در هند رونمایی کرد. این محصول با قیمت اولیه 8،990 روپیه (122 دلار) به بازار عرضه می شود. یک افشاگر برای تأیید طراحی و مشخصات آن، یک تصویر تبلیغاتی از این دستگاه به اشتراک گذاشته است. این احتمال وجود دارد که این گوشی A15s به زودی وارد بازار هند شود.

اوپو A15s اخیراً در پلتفرم‌های مختلف صدور مجوز مانند CEE اروپا، IMDA سنگاپور و SRIM مالزی دیده شده است. پوستر فاش شده ای که اخیراً منتشر شده است نشان می دهد که این گوشی به زودی وارد هند می شود.

پوستر فاش شده نشان می دهد که اوپو A15s از طراحی زیبایی برخوردار است که شامل یک ماژول دوربین سه گانه AI قرار داده شده در یک قاب مربع شکل است. همچنین از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک جفت لنز 2 مگاپیکسلی بهره می برد. یک سنسور اثر انگشت نیز در قاب پشتی قرار دارد.

هنوز مشخصات زیادی از قسمت جلویی گوشی مشخص نشده است و تنها می‌دانیم که دستگاه یک صفحه نمایشگر با رزولوشن 6.5 اینچ و کیفیت HD+ دارد. دوربین سلفی این گوشی احتمالا یک دوربین 5 مگاپیکسلی است. این گوشی احتمالا از چیپست Helio P35 قدرت می‌گیرد و با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. یک باتری 4230 میلی آمپری را نیز در خود جای داده است.

اوپو A15s احتمالا پیشرفته تر از اوپو A15 است که 3 گیگابایت رم دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا این دستگاه قبل از پایان سال 2020 به صورت رسمی رونمایی می‌شود یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس