افزایش خودکشی در میان افراد بی خانمان در انگلیس


افزایش خودکشی در میان افراد بی خانمان در انگلیس

اداره آمار انگلیس از افزایش بیش از 30 درصدی آمار خودکشی در این کشور طی یکسال خبر داد.

افزایش خودکشی در میان افراد بی خانمان در انگلیس

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه متروی انگلیس، بر اساس جدیدترین آمار رسمی منتشر شده، خودکشی در میان افراد بی خانمان در انگلیس ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بر اساس آماری که از سوی اداره آمار ملی انگلیس (ONS) منتشر شده است، شمار افرادی که بخاطر بی خانمانی دچار مرگ می‌شوند، برای پنجمین سال متوالی افزایش داشته است.

بر اساس گزارش نشریه متروی انگلیس، حدود ۷۷۸ مورد مرگ افراد بی خانمان در سال ۲۰۱۹ تخمین زده شده است که این رقم، کمی بیشتر از ۷ درصد از بالاترین رقم ثبت شده از سال ۲۰۱۳ است.

همچنین بر پایه این گزارش، خودکشی در میان افراد بی خانمان تنها در مدت یکسال، ۳۰.۲ درصد افزایش یافته و از ۸۶ مرگ در سال ۲۰۱۸ به ۱۱۲ عدد در سال ۲۰۱۹ رسیده است.

بر پایه آمار اداره ملی آمار انگلیس که امروز، دوشنبه منتشر شد، بیش از ۳۷ درصد از مرگ‌های تخمین زده شده، با مسمومیت‌های دارویی مرتبط است.

«جان اسپارکس» مدیر اجرایی سازمان خیریه «Crisis» که در زمینه افراد آواره و بی خانمان فعالیت دارد، گفت: افزایش خودکشی‌ها شوکه کننده است. حتی بدون خطر این همه گیری، واضح است که بی خانمانی به خودی خود، تهدیدی خطرناک برای زندگی محسوب می‌شود.

او در ادامه افزود: این، مسأله‌ای ویرانگر است که افراد، صد‌ها نفر بدون داشتن خانه‌ای پایدار، جان خود را از دست بدهند.
وی همچنین گفت: هرکدام از این افراد، زندگی مختلف، کاراکتر و داستانی متفاوت داشته اند و آنچه بسیار دلخراش است و آنچه آن‌ها را یکی می‌کند، شکست سیستماتیک دولت‌های متوالی است.

همچنین «پولی نیت» (Polly Neate) از مدیران اجرایی انگلیس با اشاره به این موضوع، هشدار داد که مسأله همه گیری کرونا سبب شده خیابان‌ها خطرناک‌تر شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی