تیم فوتبال شهرداری آستارا در رشت به مصاف استقلال ملاثانی می رود


تیم فوتبال شهرداری آستارا در رشت به مصاف استقلال ملاثانی می رود

رشت - ایرنا - تیم شهرداری آستارا در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت میزبان استقلال ملاثانی است.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر روز چهارشنبه هفته جاری ۲۶ آذر ماه در هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا در این دیدار و نیز به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آستارا این مسابقه در رشت، ورزشگاه سردارجنگل برگزار می شود .

وی ادامه داد: با توجه به اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز شاهین یزدانی داور دیدار تیم های شهرداری آستارا با استقلال ملاثانی است که سعید باهنر و مصطفی بابایی به عنوان کمک داور در این دیدار حضور می یابند، امیر معصومی به عنوان داور چهارم و صادق نوری نیز به عنوان ناظر گروه داوری این بازی انتخاب شدند.

وی در ادامه به بازی سایر نمایندگان فوتبال گیلان در این لیگ اشاره و بیان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول در هفته پنجم این مسابقات باید عصر چهارشنبه هفته جاری در خرم آباد به مصاف تیم خیبر این شهر برود.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در هفته پنجم این رقابت ها در همین تاریخ باید در دیداری خارج از خانه در بابل رو در روی تیم رایکا بابل قرار گیرد.

تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، استقلال ملاثانی با پنج امتیاز در مکان دهم و تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب چهار امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط