نمایشگاه هفته پژوهش در کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می‌شود


نمایشگاه هفته پژوهش در کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان به صورت مجازی از تاریخ 27 تا 30 آذرماه خبر داد.

دکتر «سیامک آزادی» روز سه شنبه به ایرنا گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان امسال برای نخستین بار به دلیل محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: سعی شده در بستر فضای مجازی غرفه‌هایی را طراحی کنیم تا دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور بتوانند آخرین دستاوردهای خود را در قالب، اطلاعات توصیفی، فیلم، عکس و کاتالوگ به نمایش بگذارند.

دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان کرمانشاه تصریح کرد: این نمایشگاه از فردا در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.EXPO.JDPORTAL.IR از این نمایشگاه بازدید کنند.

آزادی با بیان اینکه بیش از ۳۵ دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و مراکز رشد برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های طراحی شده به بازدید از محصولات فناورانه و دستاورد های پژوهشی استان طی یکسال گذشته بپردازند و برای کسب اطلاعات تکمیلی با مسوولان غرفه ها در ارتباط باشند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در پایان به دیگر برنامه های این پارک در هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود: معرفی فناوران برتر و برگزیدگان سومین رویداد انتخاب پایان نامه ها با قابلیت تجاری سازی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس