رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای ورود به بازار کار


رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای ورود به بازار کار

خبرگزاری آریا- آموزش آرایشگری یکی از دوره‌های الزامی برای هنرجویان علاقه‌مند به حرفه آرایشگری است. این آموزش‌ها نیاز به گذراندن دوره دانشگاهی ندارند و هر فرد علاقه‌مند به هنر آرایشگری می‌تواند در این دوره‌ها شرکت کند.

رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای ورود به بازار کار
خبرگزاری آریا- آموزش آرایشگری یکی از دوره‌های الزامی برای هنرجویان علاقه‌مند به حرفه آرایشگری است. این آموزش‌ها نیاز به گذراندن دوره دانشگاهی ندارند و هر فرد علاقه‌مند به هنر آرایشگری می‌تواند در این دوره‌ها شرکت کند. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌ های آرایشگری آموزشگاه‌های معتبری نظیر رز سرخ و قبولی در آزمون، مدرک فنی حرفه‌ای یا مدارک بین المللی مربوط به هر رشته را دریافت نمایید. داشتن مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری تاًثیر زیادی بر بازار کار و درآمد شما خواهد گذاشت. همچنین به شما کمک می‌کند در بالا بردن اعتبار، افزایش تجربه کاری و اطلاعات کمک می کند. در ضمن با این مدرک به راحتی می‌توانید جذب بازار کار شده و یا با کسب مدرک آموزش آرایش و پیرایش، مجوز تاسیس سالن یا آموزشگاه خود را بگیرید.

آیا امکان مهاجرت با مدرک فنی حرفه‌ای رشته های آرایشگری وجود دارد؟

بله. اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، یکی از راه‌های آن گرفتن ویزای کاری است که نیازمند داشتن مدارک معتبر می‌باشد. یکی از این مدارک معتبر، مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری است. همچنین، علاوه بر داشتن این مدرک، حتما باید تجربه آرایشگری شما هم منطبق باپیشرفته‌‌ترین و جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا باشد.

رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای ورود به بازار کار

آموزشگاه رز سرخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

از ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب، علاوه بر آموزش حرفه‌ای آرایشگری و اهدای مدارک معتبر، هزینه مناسب کلاس‌هاست. در صورت مناسب بودن قیمت کلاس های آرایشگری، هنرجو می‌تواند بدون استرس مالی بهترین آموزش‌ها را دریافت کند و با اطمینان خاطر در حرفه مورد علاقه خود مشغول به کار شود. قیمت کلاس‌های آرایشگری در آموزشگاه رز سرخ، با توجه به کیفیت بالای تدریس توسط اساتید مجرب، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. زیرا در کنار آموزش آرایشگری به صورت حرفه‌ای و مدرن، در پایان دوره قادر به دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای رشته مربوطه نیز خواهید بود.

در آموزشگاه رز سرخ چه رشته‌هایی را می‌توانید آموزش ببینید؟

همانطور که می‌دانید، آموزش آرایشگری نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است. به طوری که امروزه به زیرشاخه‌های آموزشی متنوعی تقسیم‌بندی می‌شود. علاقه‌مندان به آرایشگری می‌توانند هر کدام از این رشته‌ها را آموزش دیده و برای هریک مدرک جداگانه‌ای دریافت کنند.

آموزشگاه رز سرخ رشته‌های مختلفی را به هنرجویان خود آموزش داده و تجارب خود را در اختیار عزیزان قرار خواهد داد. از جمله این آموزش‌ها عبارتند از آموزش میکاپ، آموزش فیبروز ابرو، آموزش کراتینه مو، آموزش اکستنشن مژه و سایر آموزش‌ها که در ادامه به طور مختصر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

آموزش میکاپ

آموزش میکاپ یکی از رشته‌های پر طرفدار آرایشگری است. این رشته طی دوره‌های مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه‌های معتبری همچون آموزشگاه رز سرخ، به هنر جویان علاقه‌‌مند به گریم و میکاپ (عروس، آرتیست‌ها و افراد معمولی) با قیمت مناسب تدریس می‌شود. پس از اتمام دوره، هنرجو می‌تواند مدرک معتبر فنی حرفه‌ای را از آموزشگاه دریافت کند. هنرجویان علاقه‌مند با تجربه و اطلاعاتی که در این دوره کسب می‌کنند و با در دست داشتن مدرک معتبر به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند. برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه‌ای، علاوه بر آموزش صحیح و اصولی، باید در کار خود تمرین و تکرار زیادی داشته باشید.

در طی دوره آموزشی میکاپ، شما با وسایل و نحوه کار به طور کامل آشنا می‌شوید. وسایلی که در این دوره نیاز خواهید داشت شامل پرایمر، کرم پودر، کانسیلر، سایه، رژ، ریمل، اسپری فیکس و ... است تا بتوانید یک میکاپ حرفه‌ای و ماندگار ارایه دهید.

رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری برای ورود به بازار کار

آموزش فیبروز ابرو

یکی از رشته های آموزش آرایشگری در آموزشگاه رز سرخ، آموزش فیبروز ابرو است. هنرجو در این دوره آموزشی، علاوه بر یادگیری نحوه هاشور زدن و قرینه سازی ابرو، انواع ابروها و فرم‌ها و نسبت‌های صورت را خواهد شناخت. فیبروز ابرو روشی کم درد و موقتی، جهت زیبایی ابرو و از بین بردن ایرادات آن است. ابزارهای این متد شامل دو دسته ابزار اجرا و ابزار اندازه‌گیری است که از ابزارهای اجرا می‌توان به قلم، سوزن و رنگ اشاره کرد.

آموزش کراتینه مو

آموزش کراتینه مو همانند آموزش میکاپ، از دیگر زیر شاخه‌های آموزش آرایشگری است. این دوره از کلاس‌ها نیز در آموزشگاه رز سرخ توسط متخصصین مجرب با قیمت مناسب تدریس شده و مدرک فنی حرفه‌ای در این زمینه ارائه می‌شود. هنرجو در طول دوره، آموزش‌های لازم جهت نحوه کراتینه کردن درست و اصولی را از مربیان خود فرا می‌گیرد. همانطور که می‌دانید، پروتئین موجود در کراتین بر صافی و نرمی و درخشندگی مو موُثر است. برای کراتینه کردن مو ابتدا موها را شسته و سپس کراتین را طبق اصول آموزش داده شده، روی مو قرار می‌دهند. در نهایت موها را خشک کرده و اتو می‌کنند.

آموزش اکستنشن مژه

یکی از روش‌های پر پشت کردن، حالت دادن و خوش فرم کردن مژه‌ها، اکستنشن مژه است. کلاس‌های آموزش اکستنشن مژه توسط مربیان متبحر در آموزشگاه رز سرخ برای هنرجویان علاقه‌مند به آرایشگری برگزار می‌شود. هنرجویان در این دوره با نحوه‌ کار به خوبی آشنا می‌شوند و با گرفتن مدرک فنی حرفه‌ای می‌توانند وارد بازار کار ایران و یا حتی خارج از کشور شوند. اکستنشن مژه به انواع مختلفی از جمله اکستنشن کلاسیک، اکستنشن والیوم و اکستنشن مگا والیوم تقسیم می‌شود. نحوه کار اکستنشن مژه بدین صورت است که ابتدا یک پد تمیز را زیر مژه پایین قرار داده و سپس اکستنشن‌ها را با چسب لابه‌لای مژه‌های طبیعی قرار می‎دهند. سپس آن را شانه می‌زنند و چسب را کاملا پاک می‌کنند.

مزایای گذراندن دوره‌های آموزشی در آرایشگاه رز سرخ

از مزایای گذراندن دوره‌های مختف آرایشگری در آموزشگاه رز سرخ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تدریس رشته‌ها توسط مربیان و اساتید متخصص و کار آمدقیمت مناسب کلاس‌های آموزشیدریافت مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگریدریافت تجربه واطلاعات با بهترین و به‌روزترین متدهای آرایشی دنیارسیدن به درآمد بالا و موقعیت کاری مناسب

هنر جویان محترم برای آگاهی بیشتر در مورد دوره‌های آموزش آرایشگری و دریافت مشاوره رایگان از آموزشگاه رز سرخ می‌توانند از طریق وب سایت آموزشگاه رز سرخ به آدرس rosesorkh.com و یا تماس با شماره تلفن 02188047162 با این مجموعه در تماس باشند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت