محمود فکری صدر جدول را از دست نمی دهد ؛ نقشه سرمربی استقلال


محمود فکری صدر جدول را از دست نمی دهد ؛ نقشه سرمربی استقلال

محمود فکری بعد از برتری دو بر صفر استقلال در برابر شهر خودرو و صدرنشینی تیمش یک درخواست وِیژه از بازیکنانش داشته است؛ اینکه از این پس کمتر در فضای مجازی حضور داشته باشند. نوشته محمود فکری صدر جدول را از دست نمی دهد ؛ نقشه سرمربی استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

محمود فکری صدر جدول را از دست نمی دهد ؛ نقشه سرمربی استقلال

تاکتیک ویژه محمود فکری برای ادامه صدرنشینی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵
محمود فکری صدر جدول را از دست نمی دهد ؛ نقشه سرمربی استقلال

محمود فکری بعد از برتری دو بر صفر استقلال در برابر شهر خودرو و صدرنشینی تیمش یک درخواست وِیژه از بازیکنانش داشته است؛ اینکه از این پس کمتر در فضای مجازی حضور داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری که از ابتدای فصل و در تمرینات استقلال روی مسایل اخلاقی و همدلی تاکید ویژه داشته و عدم وجود آن در استقلال را دلیل اصلی از دست دادن جام در سال های گذشته بر شمرده بعد از صدرنشینی استقلال از شاگردان خود خواسته از این پس فعالیت خود را در فضای مجازی محدود کنند. به خصوص در اینستاگرام تا گفته و حرف های آن با حواشی همراه نباشد.

برخورد محمود فکری با ماجرای شیخ دیاباته و هم چنین فرشید اسماعیلی نشان می دهد محمود فکری از آن دسته از مربیانی است که به مسایل اخلاقی اهمیت وِیژه ای می دهد و بر این باور است همدلی به اندازه مسایل تاکتیکی می تواند به تیم در نتیجه گیری کمک کند. محمود فکری از آبی پوشان خواست در فضای مجازی حضورشان کمرنگ باشد و بیشتر درگیر تمرین و اهداف تاکتیکی تیم شوند چرا که ممکن است حضور آنها در صفحات مجازی حواشی به دنبال داشته باشد که مانع از دست یابی تیم به اهداف از پیش تعیین شده شود.

محمود فکری کاپیتان و هم چنین دیگر بازیکنان استقلال به محمود فکری قول دادند از این پس فعالیت خود را در فضای مجازی به خصوص صفحات اینستاگرام به حداقل خواهد رساند و از پست هایی که می تواند حاشیه ساز باشد خودداری خواهند کرد. قرار شد آنها در فضای مجازی در صدد پاسخ گویی به کسی بر نیایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس