توجه به هویت دفاع مقدس برای نسل امروز مفید و اثربخش است


توجه به هویت دفاع مقدس برای نسل امروز مفید و اثربخش است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: توجه به هویت دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدا و یادآوری همیشگی رشادت های رزمندگان استان برای نسل امروز مفید و اثربخش است.

به گزارش شامگاه سه شنبه روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در دیدار با ستاد مردمی احیای هفت‌تپه استان با حضور سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: اقدامات رزمندگان استان در هفت تپه و دیگر جبهه های دفاع مقدس باید به نسل های فعلی و آینده منتقل شود و در این راه باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

وی افزود: آمادگی لازم در راستای ایجاد تاسیسات لازم در هفت تپه وجود دارد ولی این اقدامات باید بر اساس برنامه دقیق و با استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف گلستان انجام شود.

استاندار گلستان ادامه داد: وجود چهار هزار شهید در استان برکت را در شهرها و روستاهای استان جاری کرده و یاد دلاور مردی های شهدا و رزمندگان همواره جذاب و تاثیرگذار است.

توجه به هویت دفاع مقدس برای نسل امروز مفید و اثربخش است

همچنین روابط عمومی استانداری گلستان اعلام کرد که در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور با حضور معاون اول رییس جمهوری از دکتر عبدالرسول سلمان ماهینی استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان پژوهشگر نمونه تجلیل شد.

پژوهش این استاد دانشگاه "ارزیابی آمایش سرزمین استان گلستان، ارزیابی آمایش حوزه آبخیز حبله رود در حوزه استانهای تهران و سمنان" بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا