2 معلم اسدآبادی پژوهشگر برتر کشوری شدند


2 معلم اسدآبادی پژوهشگر برتر کشوری شدند

همدان _ ایرنا _ فرماندار اسدآباد گفت: از مجموع 14 معلم پژوهشگر برتر این شهرستان در سال جاری 2 معلم به عنوان پژوهشگر برتر کشوری و هشت معلم نیز مقام استانی را کسب کردند.

سعید کتابی روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با تاکید بر اولویت قرار گرفتن اتمام و تکمیل پروژه های عمرانی آموزشی شهرستان از افتتاح و بهره‌برداری کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی اسدآباد در بهار سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: در حال حاضر این طرح دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در مرحله نازک کاری قرار دارد که برای اتمام طرح به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ نقطه روستایی اسدآباد دارای اینترنت ۲G بوده که در رابطه با اینترنت دارای مشکل هستند، تشریح کرد: در سه ماه گذشته سه منطقه ۲G روستایی شهرستان به ۳G ارتقاء یافته که مرتفع شدن مشکل مابقی روستاها نیز در دست اقدام است.

فرماندار اسدآباد در رابطه با برگزاری کلاس‌ها و آموزش‌های حضوری در ۱۲۵ مدرسه زیر ۵۰ نفر دانش آموز سطح شهرستان نیز خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری کلاسهای حضوری، تابع تصمیمات ستاد کرونا کشور و استان هستیم و در حال حاضر مدیریت هوشمند محدودیت‌ها تا ۲۹ آذرماه تمدید شده و باید منتظر تصمیمات جدید ستاد کرونا کشور و استان باشیم.

شهرستان اسدآباد با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در مسیر همدان _ کرمانشاه و در فاصله ۴۵ کیلومتری غرب همدان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط