مهمترین عامل در صعود اولسان هیوندای


مهمترین عامل در صعود اولسان هیوندای

دروازه‌بان تیم اولسان هیوندای کره با علمکرد فوق‌العاده‌ای که داشته، نقش موثری در صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرده است. نوشته مهمترین عامل در صعود اولسان هیوندای اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهمترین عامل در صعود اولسان هیوندای

نقش موثر دروازه‌بان اولسان هیوندای در صعود تیمش به فینال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶
مهمترین عامل در صعود اولسان هیوندای

دروازه‌بان تیم اولسان هیوندای کره با علمکرد فوق‌العاده‌ای که داشته، نقش موثری در صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره که باید شنبه هفته بعد در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ایران بازی کند، از دروازه‌بانی بهره می‌برد که آمار جالبی به ثبت رسانده است.

بر اساس اعلام حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا، جو سو هوک ۷۹۶ دقیقه برای اولسان هیوندای در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است. او توانسته در سه دیدار دروازه‌ خودش را بسته نگه دارد و ۲۷ مهار توپ را به نام خود ثبت کرده است. این دروازه‌بان تنها ۵ بار دروازه خود را باز شده دیده و از طرف دیگر ۸۴ درصد ضرباتی که به سمت دروازه‌اش زده شده را مهار کرده است.

نکته جالب دیگر در خصوص جو سو هوک این است که او در لیگ کره‌جنوبی که با نایب قهرمانی اولسان همراه شد، در هیچ دیداری تیمش را همراهی نکرد و در لیگ قهرمانان این فصل بود که به ستاره کلیدی تیمش تبدیل شد.

مهمترین عامل در صعود اولسان هیوندای

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج