بهترین منقل های سفری موجود دربازار


در این مطلب بهترین منقل های سفری موجود در بازار را مقایسه می کنیم مزایا و معایب هر یک را با هم بررسی می کنیم .منقل‌ های سفری طراحی‌های مختلف و کاربری‌های گوناگون دارند. اگر قصد سفر به طبیعت دارید یکی از وسایلی که حتما باید با خود ببرید منقل است .منقل‌ها با متمرکز کردن […]

در این مطلب بهترین منقل های سفری موجود در بازار را مقایسه می کنیم مزایا و معایب هر یک را با هم بررسی می کنیم .منقل‌ های سفری طراحی‌های مختلف و کاربری‌های گوناگون دارند. اگر قصد سفر به طبیعت دارید یکی از وسایلی که حتما باید با خود ببرید منقل است .منقل‌ها با متمرکز کردن آتش و حرارت موجب استفاده بهینه تر شما از آتش می‌شوند. همچنین برای پخت و پز این منقل‌ها به مراتب راحت تر از آتش‌های بدون حفاظ روی زمین هستند. دیواره‌های آتشدان باعث می‌شود تا شما به راحتی روی آن سیخ مواد غذایی خود مانند کباب را قرار دهید. حتی منقل‌هایی وجود دارد که از آن‌ها می‌توان برای پخت در قابلمه، انواع تابه و سایر ظروف استفاده کرد. این منقل‌ها با طراحی پایه مخصوص محل قرارگیری مطمئن ظروف پخت شمارا محیا می‌کنند.

یکی دیگر از محسنات استفاده از منقل آتش، حفظ محیط زیست و بستر طبیعی زمین است. منقل‌ها از آسیب رساندن به حیات خاک جلوگیری کرده و بافت گیاهی محل آتش را حفظ می‌کنند.یک منقل و آتش دان خوب باید سبک باشه، کمترین حجم را از فضای بار سفر شما اشغال کند و دربرابر حرارت مستقیم مقاومت داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌ها برای این محصولات مقاومت بالا در برابر حرارت است، اگر متریال مورد استفاده در منقل در برابر حرارت آتش مقاومت نداشته باشد به سرعت از بین رفته، ساختار آن دفرمه شده و کاربری خود را از دست می‌دهد.

منقل سفری کی لایت مدل A02

مزایا:
قیمت مناسب
کیفیت خوب ساخت
ابعاد جمع و جور
وزن پایین
معایب:
ارتفاع کم منقل
بازشوی هیزم بزرگ امکان ترشح آتش به فضای بیرونی
این منقل، در واقع یک آتش دان همراه در سفر است. دیواره ها و بدنه منقل از فولاد ساخته شده و با دستگاه برش CNC برداخت شده است. امکان برپا سازی منقل در کمترین زمان ممکن وجود دارد. به لطف طراحی ماژول وار این منقل که قطعات به صورت کامل از هم جداش شده و احجام دو بعدی را تشکیل می‌دهند، شما قادر خواهید بود تا منقل را در ابعاد بسیار کوچکی جمع کرده و حمل کنید.وزن این منقل در حدود ۶۵۰ گرم، و ابعاد آن ۱۶ × ۱۶ × ۱۲ سانتی‌متر است. کاربری اصل این منقل آتش دان است و با متمرکز کردن آتش در یک نقطه حرارت خوبی را برای شما ایجاد خواهد کرد. خصوصا این ویژگی در فصول سرد سال موجب می‌شود تا اگر برای گرما قصد راه ادازی منثل خود را دارید، شعله های بلند تر و پر شور تری نسبت به سایر منقل ها داشته باشید.

یکی از دیواره های آتش دان طوری طراحی شده تا به راحتی هیزم مورد نیاز را به آن اضافه کنید. اگر بدنبال یک منقل پخت و پز هستید، این منقل یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. امکان قرار گیری سیخ های کوچک، صفحه گریل و انواع ظروف پخت و پز روی منقل ویژگی اصلی این محصول است. از معایب این محصور می‌توان به ارتفاع کم آن از روی سطح زمین اشاره کرد که ممکن است موجب صدماتی برای کاربر و محیط زیست شود.

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل ماهان

مزایا:
جمع شونده
قرار گیری سیخ در ۴ جهت
قبات خوب و مقاومت بالا در برابر آتش
معایب:
وزن زیاد
ارتفاع کم از سطح زمین
روشن کردن آتش روی زمین، یکی از راحت ترین راه های ایجاد یک منقل است. اما در این حالت استفاده از لوازم پخت و پز یا سیخ های کباب سخت یا حتی غیر ممکن است. منقل هامان طراحی شده تا به راحتی روی آتش شما قرار بگیرد و شما را از مزایای یک منقل کف دار و بسته بهره مند کند.طول و عرض این منقل ۶۰ در ۳۴ سانتی‌متر بوده و با ارتفاع ۱۲ سانتی‌متری خود مناسب استفاده در شرایط متفاوت است. یکی از ویژگی های این منقل محل قرار گیری سیخ ها آن است. این محل طوری طراحی شده تا شما بتوانید سیخ ها را در ۴ جهت خود ثابت کنید، این امر موجب می‌شود تا کباب شما به بهترین شکل ممکن تهیه شده و کاملا مغز پخت شود.این منقل رو آتشی با یک کیف حمل عرضه شده و شما قادر خواهید بود آن را در ابعاد کوچک حمل کنید. وزن این منقل به دلیل استفاده از فولاد تو پر زیاد است و مناسب سفرهای سبک و جمع و جور نخواهد بود.

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل ZAKER-24

مزایا:
کم وزن
کم حجم
کارا و با دوام
قیمت پایین
معایب:
فقط روی زمین خاکی قابل اجرا است
محدودیت وزن به دلیل نازکی دستک‌های نگهداری
اگر بدنبال یک منقل باز مانند محصول قبل هستید اما سبک سفر شما طوری است که نیاز به منقل قابل حمل و کم وزن تر دارید، این محصول مناسب شما خواهد بود. محصول معرفی شده یکی از کاربردی ترین منقل های روی آتشی است که از بازار می‌توانید تهیه کنید. این محصول ۴ پایه دارد که در زمین فرو رفته و پایه منثل شما را شکل می‌دهد. هر پایه ۳ محل برای قرارگیری دستک های منقل دارد، این ویژگی موجب می‌شود تا شما به راحتی بتوانید ارتفاع منقلتان از زمین را تنظیم کنید.یکی از بهترین ویزگی هایی که این منقل در اختیار شما قرار میدهد قابلیت تنظیم ابعاد منقل است. عرض این منقل در بیشترین حالت قادر است تا ۱۰ سیخ کباب را به خوبی در کنار یکدیگر نگه داری کند.وزن کم منقل، کیف حمل شکیل و با دوام در کنار پایه های محکم آن همگی از مزایای این محصول است.

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل ۰۰۱

مزایا:
طراحی خوب
ارتفاع زیاد
طول زیاد منقل
کیفیت خوب بدنه
معایب:
سنگین وزن
قیمت بالا
برای یک سفر پیک نیکی هیچ چیز لذت بخش تر از به همراه داشتن یک منقل کاربردی برای پخت کباب نیست. این منقل خصوصا برای این مورد طراحی و ساخته شده است. بدنه محکم، ارتفاع بالا و دهانه مناسب برای قرارگیری ذغال از جمله ویژگی های این محصول است.وزن این محصول برای حمل در کوله و سفرهای سبک مناسب نیست. طول منقل با ۴۳ سانتی‌متر به شما اجازه میدهد تا به راحتی برای ۴ الی ۶ نفر به طور همزمان غذا تهیه کنید. پایه منقل طوری طراحی شده تا به صورت لولایی جمع شود و فشای کمتری از بار شما را اشغال کند.

بدنه فلزی منقل هم در مقابل حرارت بسیار مقاوم بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای پخت و پز های طولانی خواهد بود.

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری کد ۱۱۱

مزایا:
کم جا گیر
طراحی خوب
قابلیت استفاده به صورت گریل و سیخ
قیمتش خوبه
استفاده آسان
معایب:
پایه دو تیکه ندارد
طول کوتاه

منقل تاشو مسافرتی یک مدل بسیار جمع و جور و کاربردی ساخت ایران است که علیرغم کم حجم بودن بسیار خاص طراحی شده است. این منقل گریل به دلیل اشغال فضای بسیار کم برای سفر، پیک نیک و کمپینگ عالی بوده و حتی در کیف و کوله شما جا می شود.منقل شامل قطعاتی است که کاملا از یکدیگر جدا شده و در زمان استفاده به راحتی مونتاژ می گردد. فریم اصلی که پایه های تاشو به آنها متصل هستند از جنس گالوانیزه و جنس میله ها از استیل ضد زنگ می باشند. برای مونتاژ ابتدا فریم اصلی را با میله های سر پیچ دار به یکدیگر بسته و بعد میله های استیل را جا بزنید.کافی است این گریل را بر روی آتش، زغال و یا هر شعله ای قرار داده و مواد غذایی، گوشت و سبزیجات مورد نظر را گریل نموده و از خوردن آن ها لذت ببرید. ابعاد کیف فقط ۵*۴۲ سانتی متر است و زمانی که گریل را مونتاژ نمایید دارای ابعاد ۱۰*۲۸.۵*۳۹.۵ سانتی متر می باشد.

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل M1206025

مزایا:
جمع و جور
طراحی فوق العاده
جنس میله ها خوبه
مناسب استفاده هر مکانی
سبک
معایب:
سوراخ کاری نامنظم قطعه‌های اتصال

با این خصوصیات دیگر مشکلات ناشی از سیاهی و کـثیفی برای نگهداری آن در کوله و صندوق خودرو را نخواهید داشت . همچنین از نظر کاربرد این استند در نوع خود بی نظیر بوده و طراحی آن به گونه ای است که هر آنچه از یک منقل مسافرتی انتظار داشته باشید را در خود دارد.

کافیست سیخ های کباب را آماده کرده ، آن ها را بر روی منقل گذاشته و منقل را به محل کباب انتقال دهید . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت تبدیل به منقل کباب و پخت و پز خانوادگی و منقل کباب چند خانواده (عریض) و سه پایه یا چهارپایه چای آتشی، عدم استفاده از هر گونه پیچ و مهره واتصالات، قابلیت نصب و استفاده بر روی کلیه سطوح بدون فرو بردن در زمین ، سبکی و کم حجمی، قابلیت تنظیم طولی و عرضی و ارتفاعی ، سیخ گذاری از همه جهات ، یک طبقه یا دو طبقه بودن ، امکان کباب همزمان جوجه و کوبیده، امکان گرم نگه داشتن کباب های آماده شده همزمان با کباب کردن ، قابلیت نصب بر روی زغال و چاله و شعله گاز و بالاخره زیبایی و بسته بندی شکیل و کیف برزنتی درجه یک آن اشاره کرد.

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری تاشو کد ۰۱

مزایا:
کم حجم
کارا و با دوام
محکم
معایب:
ارتفاع پایه زیاد می باشد

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل ZIAFAT-B27

هنگام رفتن به کوه یا مسافرت با به همراه داشتن این منقل دیگر لازم نیست منقل حلبی که فضای بیشتری اشغال میکند را بهمراه داشته باشیم یا در کوه دنبال سنگ بگردیم . این منقل صحرایی به ابعاد ۵*۵*۳۰ سانتی متر میباشد و به راحتی درون داشپورد و حتی در جیب نیز جا میشود. محصول فوق از ده قسمت تشکیل شده است : چهار عدد پایه منقل ،دو عدد میله رابط و چهار عدد میله ساده.

پایه های منقل سه عدد دندانه دارد که ارتفاع سطح کباب با سطح ذغال را تغییر میدهد چنانچه حرارت ذغال تیز و زیاد باشد دو تکیه گاه سیخها را در بالاترین دندانه قرار میدهیم و اگر حرارت ذغال کم شود نسبت به حرارت پایین می آوریم و میله های رابط ( ماده ) که دو سر آنها سوراخ میباشد و وظیفه اتصال میله های ساده را به همدیگر دارد به طوری که چهار میله ساده و دو میله رابط سه به سه به همدیگر وصل می شود و دو میله ۸۰ سانتی متری را درست می کند که تکیه گاه سیخها می باشد. و تحمل وزن ۵ کیلویی را دارا میباشد ،منقل مسافرتی را میتوان همیشه صندوق عقب ماشین یا کوله پشتی همراه داشته باشیم بسته بندی شیک منقل باعث میشود ماشین یا کوله پشتی کثیف نشود استفاده از کباب پز مسافرتی بسیار راحت و جالب میباشد.

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری نیرو مدل FSS-G

منقل سفری نیرو در این سایز برای استفاده جهت کوهنوردی تخصصی طراحی شده است با پوشش دهی گالوانیزه و طراحی جامع، استحکام و ایستایی بالا با شعله متمرکز و موثر را برای استفاده کنندگان فراهم می آورد. در این مدل که سایز کوچک از خانواده نیرو است اولویت بر مبنای سبکی و کارایی بالا در نظر گرفته شده است این اجاق قابلیت استفاده با هیزم، ذغال، چراغ الکلی، قرص الکل را دارد و برای کوهنوردی تخصصی و بک پکینگ که اهمیت سبکی وزن بسیار بالاست توصیه می شود. .

مشخصات
ابعاد:۱۲x12x14 سانتی‌متر
وزن:۴۵۰ گرم
جنس:فلزی

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل تاشو سفری مدل H07 بهمراه باد بزن و انبر

مشخصات
ابعاد:۳۸*۳۸*۳۲ سانتی‌متر
وزن:۲۶۰۰ گرم
جنس:فلزی
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل Ramisa-700

این منقل صحرایی به ابعاد ۲۰*۴*۲ سانتی متر میباشد و به راحتی درون داشپورد و حتی در جیب نیز جا میشود. محصول فوق از ده قسمت تشکیل شده است : چهار عدد پایه منقل ،دو عدد میله رابط و چهار عدد میله ساده. پایه های منقل سه عدد دندانه دارد که ارتفاع سطح کباب با سطح ذغال را تغییر میدهد چنانچه حرارت ذغال تیز و زیاد باشد دو تکیه گاه سیخها را در بالاترین دندانه قرار میدهیم و اگر حرارت ذغال کم شود نسبت به حرارت پایین می آوریم و میله های رابط ( ماده ) که دو سر آنها سوراخ میباشد و وظیفه اتصال میله های ساده را به همدیگر دارد به طوری که چهار میله ساده و دو میله رابط سه به سه به همدیگر وصل می شود و دو میله ۶۰ سانتی متری را درست می کند که تکیه گاه سیخها می باشد. .
مشخصات
ابعاد:۲ * ۴ * ۲۰ سانتی‌متر
وزن:۳۲۰ گرم
جنس:فلزی
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مکران مدل MA70

این محصول وسیله‌ای برای پخت و پز در سفر هست که به چهار روش قابل استفاده می باشد. ۱- برای استفاده از منقل کباب چهار پایه کوتاه را با هر ارتفاعی که نیاز دارید بشکلی که پایه‌ها در زمین محکم باشد بکوبید و از ۲ میله بلند برای قرار دادن سیخ کباب استفاده نمایید. ۲- با استفاده از مثلث فلزی و سه میله‌ی بلند یک سه پایه بسازید و ظرف دسته دار را برای پخت پز به زنجیر و قلاب آویزان کنید. ۳- از سه پایه برای تهیه‌ی چای با آویزان کردن کتری نیز می‎‌توانید استفاده کنید. ۴- اگر بخواید از ظروفی مثل ماهی‌تابه و قابلمه برای پخت‌و‌پز استفاده کنید چهار پایه کوتاه را به اندازه کف ظرف خود به زمین بکوبید و ظرف را روی آن قرار دهید.
مشخصات
ابعاد:۴*۱۲*۷۰ سانتی‌متر
وزن:۲۳۰۰ گرم
جنس:فلزی
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

ست منقل تاشو سفری کد ۱۰۹۸۶

برای یک گردش ایده‌آل داشتن وسایل مورد نیاز، بسیار مهم است. همچنین غذا خوردن یا کباب‌ پختن می‌تواند لذت گردش را چندین برابر کند. ولی برای کباب کردن موادغذایی نیاز به ابزار و جای خاصی داریم. ست کباب پز کد ۱۰۹۸۶ تمامی ابزاری که شما برای کباب کردن موادغذایی نیاز دارید، به همراه دارد. این ست شامل یک منقل تاشو، ۶ عدد سیخ و جای سیخ و یک باد بزن پلاستیکی ویک انبر می‌شود.
مشخصات
ابعاد:۷۵ × ۱۵ × ۱۰ سانتی متر
وزن:۱۲۵۵ گرم
نوع:منقل
جنس بدنه:آلومینیوم
بهترین منقل های سفری موجود دربازار
منقل سفری نیرو مدل FSM-G

منقل سفری نیرو برای استفاده کوهنوردان، طبیعت گردان و خانواده های عزیز طراحی شده است و بعلت پوشش دهی گالوانیزه و طراحی جامع، استحکام و ایستایی بالا با شعله متمرکز و موثر را برای استفاده کنندگان فراهم می آورد. .

مشخصات
ابعاد:۱ * ۱۷ * ۱۷ سانتی‌متر
وزن:۸۸۰ گرم
جنس:فلزی
سایر توضیحات
می توان بعضی از قطعات را برای کاربردهای خاص به همراه نبرد و وزن آن کمتر می شود

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل صحرایی سفری مدل ۰۱

مشخصات
ابعاد:۳۰ × ۵ × ۵ سانتی متر
وزن:۶۰۰ گرم
جنس بدنه:فلز
قابلیت نصب روی دیوار:دارد

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری کد T5

منقل تاشو کد T5 یکی از مدلهای منقل تاشو است که علاوه بر تاشو و پرتابل بودن دارای کفه یک دست و محکمی است که امکان استفاده از این منقل را علاوه بر محیط باز و پیک نیک ، در پارکینگ ، تراس و ایوان منزل نیز بدون نگرانی از کثیف کاری فراهم میکند و با خصوصیاتی از قبیل تمام گالوانیزه و ضدزنگ بودن ، استحکام و دوام بالا و وزن سبک میتواند به عنوان یک منقل چند منظوره گزینه مناسبی باشد . ابعاداین منقل در حالت باز ۵۰۰ *۲۵۰ و ارتفاع کلی ۲۵۰ میلیمتر و در حالت بسته ۵۰۰*۲۵۰ و ارتفاع یا ضخامت ۴۵ میلی متر و وزن ۳۵۰۰ گرم است که برای استفاده در یک گروه ۱۴ نفره و نیز نگهداری در صندوق عقب خودرو و کابینت اشپزخانه ، ابعاد مناسبی است . .
مشخصات
ابعاد:۵۰*۲۵*۴ سانتی‌متر
وزن:۳۵۰۰ گرم
جنس:فلزی
نوع:منقل تاشو کفی دار
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل T6

در تولید این محصول با کیفیت و زیبا ، تولید کننده سعی کرده تمام نکات کلیدی و مهم را که عبارتند از استفاده از ورق گالوانیزه ضخیم وبا کیفیت ، سهولت در استفاده حتی برای کودکان ، تعبیه کفی برای جلوگیری از پخش شدن خاکستر زغال در محیط ، داشتن ابعاد مناسب برای جاگیری در صندوق عقب خودرو و کابینت آشپزخانه در حالت بسته ، رعایت فاصله مناسب سیخ تا کف منقل به اندازه ۸۵ میلیمتر ، پرداخت لبه های منقل برای ایمنی بیشتر ، ایجاد شیارهایی روی لبه ها برای پخت چهار طرف سیخ ، استفاده از پرچهایی محکم و منحصر به فرد برای اتصال اجزا ، تعبیه دو درگاه مناسب برای تخلیه آسان خاکستر زغال از کفی منقل ، طراحی مدرن و اصولی ، ایجاد منافذ حرکت هوای لازم برای حرارت بهتر زغال در کف منقل و . . . رعایت کند . ابعاد این منفل تاشو با طول ۵۷ سانتی متر و عرض ۳۰ سانتی متر برای یک گروه ۱۲ نفره مناسب و کاربردی است .
مشخصات
ابعاد:۵۷*۳۰*۴.۵ سانتی‌متر
وزن:۴۸۰۰ گرم
جنس:فلزی
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل T4

تولید کننده این محصول زیبا و با کیفیت همواره سعی کرده نکات کلیدی و مهم در طراحی و تولید از قبیل : استفاده از ورق گالوانیزه ضخیم وبا کیفیت ، سهولت در استفاده حتی برای کودکان ، تعبیه کفی یک دست برای جلو گیری از پخش شدن خاکستر زغال در محیط ، قابل استفاده بودن در هر مکان باز و بسته ، داشتن شیارهایی روی لبه منقل برای پخت بهتر چهار طرف سیخ کباب ، رعایت فاصله مناسب ۸۰ میلیمتری سیخ تا کف منقل ، کم حجم بودن در حالت بسته ، داشتن یک درگاه مناسب برای تخلیه آسان خاکستر زغال از داخل کفی ، پرداخت لبه های منقل برای ایمنی بیشتر در حین استفاده و حمل ،استفاده از میخ پرچهای محکم و منحصر به فرد در اتصال قطعات و . . . را با دقت زیاد رعایت نماید . ابعاد این محصول با طول ۳۲ سانتی متر و عرض ۲۲ سانتی متر برای استفاده در یک گروه ۲ تا ۴ نفره در نظر گرفته شده است .
مشخصات
ابعاد:۳۲*۲۲*۴.۵ سانتی‌متر
وزن:۲۰۰۰ گرم
جنس:فلزی
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل Coconut Grill Bbq

این گریل باربکیو حاوی بیش از یک کیلو ذغال نارگیل هندوستان + دو ظرف آلومینیومی + یک بسته ده تایی عود هندوستان + یک بادبزن + یک مایع آتشزا + یک کبریت می باشد. .
مشخصات
ابعاد:۳۲×۲۵×۵ سانتی متر
وزن:۱۲۰۰ گرم
جنس بدنه:آلومینیوم
قابلیت نصب روی دیوار:ندارد
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل تاشو سفری سرماگرم طرح ۱

برای طبخ انواع گوشت یا سبزیجات در سفر یا طبیعت‌گردی باید از وسایلی مناسب استفاده کرد که به‌سادگی در صندوق‌عقب خودرو جا بگیرند و فضای زیادی را اشغال نکنند. منقل «سرماگرم» یکی از مناسب‌ترین محصولات موجود است که ساختاری تاشو دارد تا بعد از استفاده بتوانید آن را به‌سادگی با خود حمل کنید. این منقل برای سرهم‌شدن به ابزار خاصی نیاز ندارد. در طرفین این محصول، دو دسته‌ی دایره‌ای‌شکل کوچک تعبیه شده است تا بتوانید به‌سادگی آن را جابه‌جا کنید. این مدل بدنه‌ای از جنس فلز دارد که روکشی براق آن را پوشانده است.
مشخصات
ابعاد:۱۰.۵ × ۲۵.۵ × ۴۱.۵ سانتی‌متر
وزن:۱۰۸۰ گرم
سایر توضیحات:
– دارای ساختار تاشو
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری حیران مدل A60

منقل صحرایی از ده قسمت تشکیل شده است،چهار عدد پایه،دو عدد میله رابط و چهار عدد میله ساده . میله های رابط وظیفه اتصال میله های ساده را به همدیگر دارد به طوری که چهار میله ساده و دو میله رابط سه به سه به همدیگر وصل می شود و دو میله ۸۰ سانتی متری را درست می کند که تکیه گاه سیخها می باشد. پایه های منقل سه عدد دندانه دارند که در صورت بالا یا پایین بودن حرارت ذغال میتوان ارتفاع میله ها را با توجه به سطح کباب با سطح ذغال تغییر داد. .
مشخصات
ابعاد:۸۰x50x30 سانتی‌متر
وزن:۷۰۰ گرم
جنس:فلزی
بهترین منقل های سفری موجود دربازار
منقل سفری کد C839

مشخصات
ابعاد:۳۹*۲۹*۱۰ سانتی‌متر
وزن:۸۰۰ گرم
جنس:فلزی

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل تاشو سفری مدل M500 جار

همراه داشتن یک باربیکیو در سفر یا هنگام رفتن به دامان طبیعت در تعطیلات آخر هفته، کباب کردن انواع خوراکی‌های خوش‌طعم و تازه را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد. منقل سفری «میلاد صحرا» مدل «متوسط» با ساختار تاشو ، انتخابی عالی برای چنین منظوری است. در صورت استفاده نکردن از منقل می‌توانید به‌راحتی آن را تا کنید و داخل کیف مخصوصش قرار دهید. ساختار تاشوی منقل و همین‌طور کیف پارچه‌ای آن علاوه بر فراهم کردن حمل آسانش، باعث می‌شود بتوانید منقل را به‌راحتی داخل صندوق‌عقب خودرو جا دهید. بدنه‌ی این محصول از فلز ساخته شده تا در برابر حرارت زغال‌های گداخته مقاومتش را حفظ کنید.

مشخصات
ابعاد:۴۰*۲۵ سانتی متر
وزن:۱۳۰۰ گرم
جنس بدنه:فولاد
قابلیت نصب روی دیوار:ندارد

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل تاشو سفری سرماگرم مدل Folding

بیشتر افراد علاقه به غذای کبابی دارند و داشتن محصولی مانند «منقل تاشوی سفری سرماگرم» به این افراد کمک می‌کند تا راحت‌تر و آسوده‌تر به تهیه‌ی غذاهای کبابی مورد علاقه‌ی خود در هر مکانی مشغول شوند. این منقل همان‌طورکه از نامش پیداست، ساختاری تاشو دارد. این ساختار تاشو باعث می‌شود منقل را بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند، به‌سادگی درون صندوق خودرو قرار داد. برای این محصول یک کیف نیز در نظر گرفته شده که باعث می‌شود گوشه‌های تیز منقل در زمان حمل به جایی برخورد نکند. باز و بسته کردن این محصول نیز بسیار آسان است و می‌توان به‌سرعت آن را باز و بسته کرد.
مشخصات
ابعاد:۹ × ۲۶ × ۴۱ سانتی‌متر
وزن:۱۰۰۰ گرم
سایر توضیحات:– دارای ساختار تاشو
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل تاشو سفری طرح ۱

از محبوب‌ترین کارها در بین افراد علاقه‌مند به سفر، تهیه‌ی غذای کبابی است که برای این کار یا باید با استفاده از سنگ یک منقل دست‌وپا کرد یا از محصولی مانند «منقل تاشوی سفری» استفاده کرد. این محصول را با توجه به ساختار تاشویی که دارد، می‌توان به‌سادگی داخل صندوق خودرو قرار داد. این منقل ابعاد مناسبی دارد و در حالت بسته نیز فضای چندانی را در خودروی شما اشغال نمی‌کند. استفاده از این وسیله بسیار ساده است و تنها باید ضامن بالایی را آزاد کرده و سپس منقل را به‌آسانی باز کنید. یک صفحه‌ی مشبک وجود دارد که باید آن را داخل منقل و با تکیه به کناره‌ها قرار داد.
مشخصات
ابعاد:۲۷ × ۳۵ × ۴۱.۵ سانتی‌متر
وزن:۳۹۵۰ گرم
سایر توضیحات
– دارای ساختار تاشو به صورت یک کیف
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل تاشو سفری مدل CA10

اگر اهل سفر و کمپینگ هستید، حتما محصولی که در این‌جا به معرفی آن می‌پردازیم برایتان جذاب خواهد بود. منقل تاشو سفری همان‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید مانند میزی فلزی‌ست که وقتی روی آتش قرار می‌گیرد مانند یک اجاق عمل می‌کند و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا هر نوع غذا را به راحتی روی آن طبخ کنید. می‌توانید همزمان چند ظرف روی آن قرار دهید و در حالی که غذا می‌پزد، چای ذغالی دلچسبتان نیز آماده شود. به این ترتیب شما به جای اجاقی که تنها یک نوع غذا می‌توان روی آن پخت، ابزاری دارید که همزمان می‌توانید چند ظرف غذا را روی آن قرار دهید و با هیزم، زیر آن آتش روشن کنید که طعم دلپذیرتری به غذای شما می‌دهد. با افتخار باید بگوییم این منقل تاشو سفری طراحی خلاقانه‌ای از برند ایرانی کمپ‌آفرود است.

مشخصات اجاق
ابعاد:۲۰*۳۰*۵۰ سانتی‌متر
وزن:۲۵۰۰ گرم
سایر توضیحات
– جنس پایه و توری: آهن

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری آرسام مدل BBQ

باربیکیو سفری آرسام یک پک کامل از تجهیزات مورد نیاز برای درست کردن انواع غذاهای کبابی شماست. این کباب پز یک بار مصرف دارای ۵۰۰ گرم ذغال با کیفیت بالا ، دستکش یکبار مصرف ، سیخ چوبی ، آتشزا و پایه نگهدارنده منقل و بادبزن میباشد. .

مشخصات
ابعاد:۳۱×۲۵×۵ سانتی‌متر
وزن:۸۳۰ گرم
جنس:فلزی
نوع:باربیکیو سفری
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل تاشو سفری مدل CS-113

مشخصات
ابعاد:۱۰ × ۱۰ × ۱۰ سانتی‌متر
وزن:۱۰۰ گرم
سایر توضیحات
– از جنس استیل
بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری حیران مدل A40

منقل سفری حیران مدل A40منقل صحرایی از ده قسمت تشکیل شده است،چهار عدد پایه،دو عدد میله رابط و چهار عدد میله ساده .میله های رابط وظیفه اتصال میله های ساده را به همدیگر دارد به طوری که چهار میله ساده و دو میله رابط سه به سه به همدیگر وصل می شود و دو میله ۶٠ سانتی متری را درست می کند که تکیه گاه سیخها می باشد.پایه های منقل سه عدد دندانه دارند که در صورت بالا یا پایین بودن حرارت ذغال میتوان ارتفاع میله ها را با توجه به سطح کباب با سطح ذغال تغییر داد. این منقل صحرایی به ابعاد ۲۰ x 7 سانتی متر میباشد

مشخصات
ابعاد:۶۰x40x20 سانتی‌متر
وزن:۴۰۰ گرم
جنس:فلزی

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

منقل سفری مدل SO01

منقل سفری مدل SO01منقل فن دار مدل So01 وسیله ای مناسب و کاربردی جهت آماده کردن غذا ومخصوصا کباب وجوجه کباب می باشد.منقل مسافرتی مدل So01 به دلیل داشتن فن دستی یکی از کاربردی ترین وبهترین کباب پزهای زغالی می باشد که مناسب صندوق ماشین است وقابل استفاده درحیاط منزل وپارک هم دارا میباشد.

بهترین منقل های سفری موجود دربازار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند