جریمه 422 میلیون ریالی قاچاق لوازم آرایشی در همدان


جریمه 422 میلیون ریالی قاچاق لوازم آرایشی در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: فردی که اقدام به دپو و نگهداری لوازم آرایشی و اقلام بهداشتی قاچاق در منزل مسکونی با هدف فروش با چند برابر قیمت در شرایط کمبود کرده بود به پرداخت 422 میلیون ریال محکوم شد.

داریوش جودکی روز چهارشنبه در این باره توضیح داد: حسب گزارش نیروی انتظامی مبنی بر کشف مقادیر زیادی لوازم آرایشی و اقلام بهداشتی قاچاق به ارزش حدود ۱۴۱ میلیون ریال از پارکینگ یک منزل مسکونی پرونده ای به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

وی اضافه کرد: شعبه پنجم این اداره کل پس از تشریفات قانونی، متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ حدود ۴۲۲میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای، پرونده در اجرای احکام در حال اجرا است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان در خبر دیگری از نصب پرده بر سر در واحد مرغ فروش متخلف به مدت ۲ هفته خبرداد و گفت: این واحد صنفی مرغ را گرانتر از نرخ مصوب عرضه می کرد که توسط تعزیرات حکومتی همدان به دلیل داشتن سابقه علاوه بر جزای نقدی محکوم به نصب پرده نیز شد.

جودکی یادآوری کرد: پس از دریافت گزارش بازرسان سازمان صمت همدان مبنی بر اینکه یک واحد صنفی مرغ فروشی اقدام به گرانفروشی ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کرده است با وصول پرونده به تعزیرات حکومتی ، شعبه سوم این اداره کل متهم را علاوه بر نصب پرده تخلف به مدت ۲ هفته ، به پرداخت ۱۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد