کلکسیون پنجه بوکس در مغازه مرد چاقو فروش


پنجه بوکس‌های تزئینی، پودرهای قلابی بدنسازی، گوشی‌های سرقتی و 153 گرم گل، بخشی از کشفیات مأموران پلیس پیشگیری پایتخت در طرح امنیت محله محور بود. به گزارش ایران، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه...

پنجه بوکس‌های تزئینی، پودرهای قلابی بدنسازی، گوشی‌های سرقتی و 153 گرم گل، بخشی از کشفیات مأموران پلیس پیشگیری پایتخت در طرح امنیت محله محور بود.

به گزارش ایران، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه اجرای این طرح گفت: 681 قبضه سلاح سرد (باتوم و پنجه‌بکس)، 120 فشنگ جنگی، 144 دستگاه گوشی تلفن‌همراه قاچاق، هزار و 130 عدد انواع داروی غیرمجاز، 280 کیلوگرم پودر بدنسازی تقلبی، 6 دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 153 گرم ماده مخدر گل و هزار و 100 لیتر مشروبات الکلی کشف شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان ادامه داد: 103 متهم در این طرح بازداشت شدند که این افراد در قالب 6 باند فعالیت داشتند و ارزش ریالی اموال مکشوفه از آنها 250 میلیارد ریال است.

رحیم گلزاده، معاون دادستان تهران نیز در حاشیه این طرح با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شبانه‌روزی در راستای تأمین نظم و امنیت در جامعه تلاش می‌کنند، اظهار کرد: به سارقان و مالخران اموال مسروقه هیچ فرصتی نخواهیم داد. در بحث سرقت، اصلی‌ترین هدف و اولویت کاری ما، دسترسی به اموال مالباختگان، جبران خسارات و تحویل اموال به شاکیان خصوصی است. ما از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای برقراری نظم و امنیت در جامعه استفاده می‌کنیم.

پنجه بوکس های قاچاق

مرد جوان صاحب یک مغازه چاقوفروشی است اما از مغازه وی ده‌ها عدد پنجه بوکس قاچاق کشف شده است.

به چه جرمی بازداشت شدی؟ خرید و فروش پنجه بوکس. 500 تا پنجه بوکس از من گرفتند.

نمی‌دانستی جرم است؟ می‌دانستم اما چون درآمدش خوب بود و سود خوبی داشت خرید و فروش می‌کردم.

چقدر سود می‌کردی؟ روی هر عدد 5 هزار تومان.

از کجا پنجه بوکس‌ها را می‌آوری؟ قاچاقچی برایم می‌آورد، اما کلاً اینها خارجی است و تولید داخلی ندارد.

شغلت چیست؟ 25 سال است که چاقو می‌فروشم. البته من فقط در کار کلکسیون و اجناس تزئینی هستم، وسایل خطرناک نمی‌آورم.

سرقت دریچه‌های فاضلاب

مرد عاشق که به خاطر نرسیدن به دختر همسایه معتاد شده حالا برای تهیه مواد مخدرش دریچه فاضلاب می‌دزدد و با این کار معلوم نیست چند نفر را روانه بیمارستان کرده باشد.

دریچه‌ها را چطور سرقت می‌کنی؟ کار سختی نیست، دو تا آچار و پیچ گوشتی داشته باشی، براحتی می‌توانی سرقت کنی.

با دریچه‌های سرقتی چه می‌کردی؟ در منطقه خلازیر، به ضایعات جمع کن‌ها از 200 هزار تومان به بالا می‌فروختم.

چه زمان‌هایی برای سرقت می‌رفتی؟ شب‌ها، سوار وانتم می‌شدم و به سراغ دریچه‌هایی می‌رفتم که دوربین مداربسته اطرافش نیست. شبی دو سه تا دریچه می‌دزدیدم.

چه شد که به فکر سرقت دریچه‌های فاضلاب افتادی؟ یک شب مواد مخدرم تمام شده و حالم خیلی بد بود. چون پول نداشتم کسی به من مواد نمی‌داد. در حال پرسه زدن در خیابان بودم که یکدفعه پایم به دریچه فاضلاب گیر کرد و به زمین افتادم. همان شب تصمیم گرفتم که دریچه‌ها را سرقت کنم و بفروشم.

پودرهایی برای تخریب بدن

مرد جوان پودرهای تقلبی بدنسازی می‌فروشد و به جای کمک به بدنسازی باعث بیماری جوان‌ها می‌شود.

پودرهای قلابی را از کجا می‌آوری؟ خودمان درست می‌کنیم از آرد و گچ گرفته تا هر چیزی را که بتوانیم به جای داروهای بدنسازی جا بزنیم داخل بسته‌ها می‌ریختیم.

روی بسته‌ها مارک کشورهایی مثل امریکا و آلمان هست؟ بله. بسته‌ها را بیرون سفارش می‌دادیم و پودرهایی را که خودمان ساخته بودیم داخل بسته می‌ریختیم و با همان قیمت پودرهای خارجی در بازار می‌فروختیم.

می دانستی این پودرها چه بلایی سر خریداران می‌آورد؟ نه، ولی قطعاً برای آنها ضرر زیادی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!