حزب‌الله لبنان:در برابر معامله قرن در یک صف بایستیم


حزب‌الله لبنان:در برابر معامله قرن در یک صف بایستیم

مسؤول روابط فلسطین در حزب‌الله لبنان امروز، چهارشنبه میزبان هیئت رهبری از رهبران حزب آزادیبخش مردمی بود تا حمایت خود را از آنها در سایه تحریم‌های صهیو-آمریکایی علیه لبنان، سوریه و دیگر کشورهای شریف و آزاده اعلام کنند.

حزب‌الله لبنان:در برابر معامله قرن در یک صف بایستیم

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از سایت النشره، حسن حب الله، مسؤول روابط فلسطین در حزب‌الله لبنان و اعضای این حزب فلسطینی شتاب برخی سازمان‌های عربی به سمت دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مساله فلسطین را محکوم کردند.

آنها عادی سازی روابط را خنجری به پست ملت فلسطین و خیانتی برای خون شهیدان و شکنجه‌های اسیران می‌دانند البته اسیر ماهر اخرص، اسیر قهرمان از آن با اراده آزاد خود پیروز بیرون آمد.

آنها خواستار وحدت موضع فلسطین و تکیه بر راهکار مقاومت به دلیل تنها راه آزادسازی فلسطین و مقدسات شدند.

آنها همچنین مسائل حیاتی و اقتصادی و وضعیت سخت آوارگان فلسطینی را در اردوگاه‌های خود به خصوص بعد از کمک‌های آنروا بررسی کردند و این وضعیت را در راستای طرح صهیونیستی آمریکایی با هدف ضربه زدن به مساله فلسطین و کوچاندن ملت فلسطین از سرزمین‌شان دانستند، آنها از تمام گروه‌های مقاومت فلسطین خواستند در برابر معامله قرن در یک صف بایستند.

حاضران در این نشست حمایت خود را از قدس، کرانه باختری، نوار غزه در برار یهودی سازی، شهرک سازی و اقدامات خصمانه نیروهای اشغالگر در حق غیرنظامیان و بی‌گناهان اعلام کردند.

ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ایرانی نامزد قدیمی‌ترین جایزه سینمایی اروپا شد