هفته پانزدهم لوشامپیونه با پیروزی مدعیان آغاز شد


هفته پانزدهم لوشامپیونه با پیروزی مدعیان آغاز شد

چهارشنبه شب 5 دیدار از هفته پانزدهم لیگ فوتبال فرانسه به طور همزمان برگزار شد.

هفته پانزدهم لوشامپیونه با پیروزی مدعیان آغاز شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه شب با برگزاری ۵ بازی به صورت همزمان آغاز شد.

آنژه صفر - استراسبورگ ۲

تیم‌های فوتبال آنژه و استراسبورگ در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استراسبورگ به پایان رسید.

اگرچه بازیکنان آنژه مالکیت توپ بیشتری نسبت به حریفشان در این بازی داشتند، اما "دیالو" و "آخورکه" با گلزنی خود در دقایق ۷۷ و ۹۱ پیروزی استراسبورگ را رقم زدند.

استراسبورگ با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. آنژه هم با ۲۳ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

رنس ۳ - نانت ۲

تیم‌های فوتبال رنس و نانت در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رنس به پایان رسید.

بازیکنان نانت این دیدار را بهتر آغاز کردند و با تک گل "نیکولاس پالویس" روی پاس "لوزا" در نیمه اول با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازیکنان رنس با ارائه یک بازی متفاوت ۳ گل به ثمر رساندند. "توره"، "دیا" و "کافارو" به ترتیب در دقایق ۶۸، ۷۲ و ۷۴ برای شاگردان "گوئیون" گلزنی کردند تا در ۶ دقیقه نتیجه بازی تغییر کند.

دقیقه ۷۹ "لودوویچ بلاس" یکی از گل‌های خورده نانت را جبران کرد، اما نتوانست مانع از شکست این تیم شود.

رنس با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. نانت هم با ۱۴ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

دیژون صفر – لیل ۲

تیم‌های فوتبال دیژون و لیل در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود لیل به پایان رسید.

بازیکنان لیل که در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده بودند و موفق شدند جای پاری سن ژرمن را در صدر جدول لوشامپیونه بگیرند، در این بازی هم از ابتدا هجومی بازی کردند.

دقیقه ۱۹ "یوسف یازیچی" ستاره لیل روی پاس "سلیک" اولین گل شاگردان "گالتیر" را به ثمر رساند.

در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، "تیموتی وه آ" در دقیقه ۹۳ گل دوم لیل را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان "گالتیر" به پایان برسد.

لیل با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و در رده نخست جدول لوشامپیونه باقی ماند. دیژون هم با ۹ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

مون پلیه صفر - متز ۲

تیم‌های فوتبال مون پلیه و متز در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود متز به پایان رسید.

"لیا" مهاجم تیم متز در دقیقه ۵۰ و از روی نقطه پنالتی گل اول را برای شاگردان "آنتونتی" به ثمر رساند. دقیقه ۹۱ هم "مایگا" گل دوم متز را زد تا حکم پیروزی این تیم را امضاء کند.

متز پس از این پیروزی با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. مون پلیه هم با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جای گرفته است.

نیم المپیک صفر - نیس ۲

تیم‌های فوتبال نیم المپیک و نیس در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود نیس به پایان رسید.

این بازی تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا این که در دقیقه ۸۵ "ان دویه" گل اول نیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۴ "کلوریو مائوریس" روی پاس "آدلید" یک گل دیگر برای شاگردان "یورسه آ" به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود نیس به پایان برسد.

نیس پس از این پیروزی با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. نیم المپیک هم با ۱۱ امتیاز در رده نوزدهم جای گرفته است.

بیشتر بخوانید

پاری سن ژرمن صفر - لیون یک/ یاران نیمار صدر جدول را از دست دادند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان