دانشجو معلمان عازم مناطق بدون اینترنت کهگیلویه و بویراحمد می شوند 


دانشجو معلمان عازم مناطق بدون اینترنت کهگیلویه و بویراحمد می شوند 

یاسوج- ایرنا- رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجو معلمان به زودی و در قالب گروه های جهادی برای تدریس به دانش آموزان این استان عازم مناطق بدون زیرساخت های فضای مجازی و اینترنت استان می شوند.  

سرهنگ جاماسب بهمنیار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج دانشجویی و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.

وی افزود: هدف از چنین اقدامی ، جبران کاستی های آموزشی در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد است که دانش آموزان ساکن آنها به فضای مجازی و شبکه ملی شاد دسترسی نداشته و امکان برگزاری حضوری کلاس های درس به دلیل شرایط کرونایی نیز فراهم نخواهد بود.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مناطق از سوی اداره های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی استان شناسایی و اسامی آنها به گروه های جهادی برای تدریس اعلام می‌ شود.

سرهنگ بهمنیار عنوان کرد: دانشجو معلمان اعزامی به این مناطق کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تدریس دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم می کنند.

وی ابراز داشت: ساماندهی دانشجو معلمان برای اعزام به این مناطق کهگیلویه و بویراحمد در آینده ای نزدیک انجام و پس از هماهنگی های لازم با مدیران مدارس مورد نظر اعزام می شوند.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها