ممنوعیت برگزاری امتحانات حضوری در مدارس تهران/ فقط امتحان نهایی حضوری است


ممنوعیت برگزاری امتحانات حضوری در مدارس تهران/ فقط امتحان نهایی حضوری است

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امتحانات حضوری در هیچ مقطع تحصیلی برگزار نخواهد شد و تنها امتحانات نهایی برای بازماندگان خرداد و شهریور حضوری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با کرونا، امسال تمام کلاس‌های‌مان را به صورت غیرحضوری برگزار کردیم، بنابراین امتحانات حضوری در هیچ مقطع تحصیلی برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: صرفا امتحانات نهایی که قبلاً هم راجع به آن صحبت شده است، حضوری است که این امتحانات هم فقط برای بازماندگان خرداد و شهریور است و در دی‌ماه برگزاری می‌شود اما در سایر مدارس به هیچ عنوان هیچ امتحانی به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.
ثقفی اضافه کرد: اگر احیانا برخی مدارس غیردولتی تخطی کنند و امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنند، با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
وی افزود: لطفا در صورتی که مردم با مواردی مواجه شدند که از فرزندان‌شان خواستند در مدارس برای آزمون حضور پیدا کنند بلافاصله به شماره تلفن ۸۸۹۶۴۰۰۶ اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران اطلاع دهند تا با آن مدرسه برخورد قانونی صورت بگیرد.
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: بنابراین فرزندان عزیزانمان در مدارس شهر تهران به هیچ عنوان برای امتحانات نیمسال اول به صورت حضوری در مدرسه حاضر نشوند.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی