قول باشگاه جوانه برای ارتقا دستمزد تکواندوکاران


سرمربی تیم تکواندو جوانه گفت: قول می‌دهیم از سال آینده دستمزد تکواندوکاران را در شان یک ملی پوش پرداخت کنیم.

رحیم صالحی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره قرارداد تکواندوکاران در لیگ برتر گفت: قول کمک از حامی مالی تیم را گرفته ایم تا تنها تیمی باشیم که با سنت شکنی در لیگ سال آینده علاوه بر حضور در همه رده‌های سنی لیگ مثل گذشته، پرقدرت در لیگ برتر حاضر شویم و نرخ قرارداد تکواندوکاران را در شان یک ملی پوش ارتقا دهیم.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا و شرایط متفاوت برگزاری لیگ، مسابقات در سه هفته پیگیری می‌شود و این احتمال وجود دارد که یک تیم در همان هفته اول حذف شود، بنابراین تعداد کم مسابقات باعث کاهش دستمزد‌ها شده است.

حق ورزشکار ادا نمی‌شود

سرمربی تیم تکواندو جوانه گفت: مبالغ موجود قرارداد تکواندوکاران در واقع حق ورزشکار را به طور شایسته ادا نمی‌کند، اما در این شرایط تیم‌ها به لحاظ مالی جوابگوی ورزشکاران شان نیستند.

احتمال استقلالی شدن جوانه

وی ادامه داد: تیم جوانه بیش از یک دهه حضور پرقدرتی در لیگ‌های مختلف داشته و امسال هم در لیگ برتر فعلا با همین نام شرکت کرده است، اما احتمال دارد، با هماهنگی هیئت مدیره و سازمان لیگ فدراسیون نام تیم به استقلال تغییر کند.

شروعی دوباره برای تکواندو

صالحی در خصوص لزوم برگزاری لیگ برتر تکواندو گفت: به هر حال مسابقات باید برگزار شود، چون حدود یک سال تکواندوکاران در شرایط رقابت قرار نداشتند. تکواندوکاران در این مدت استراحت داشتند و این رقابت‌ها شروعی خوب برای آن‌ها خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !