امام جمعه قشم: وحدت و همدلی راه ایستادگی مقابل زیاده خواهی دشمنان است


امام جمعه قشم: وحدت و همدلی راه ایستادگی مقابل زیاده خواهی دشمنان است

قشم- ایرنا- امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران و شرایط سخت اقتصادی ناشی از آن، گفت که وحدت و همدلی راه ایستادگی مقابل زیاده خواهی دشمنان نظام است.

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم افزود: کودک کشی‌های اسراییل، حمله به مجلس جشن و عزا در افغانستان و یمن و ترور دانشمند هسته ای ایرانی را نقض حقوق بشر نمیدانند اما یک جاسوس که بعد از یکسال با انجام تمام تشریفات قانونی و مطابق بر موازین قوانین کشور اعدام شده است را خلاف حقوق بشر اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: هجمه برای اعدام جاسوسی که با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی باعث اغتشاش و کشته شدن جوانان بی‌گناه این کشور شد، به دلیل نقض حقوق بشر نیست.

امام جمعه قشم تصریح کرد: مسوولان و مردم بدانند که غرب با آمریکا فرقی ندارد و اروپا نشان داد فقط مسیر دستیابی آمریکا به سیاست‌هایش را مهیا می‌کند.

وی افزود: مسوولان نظام با وحدت و همدلی در مقابل زیاده خواهی دشمنان نظام بایستند.

تارم ادامه داد: اگر کسی باعث اختلاف در جامعه شود و چراغ سبز به کاخ سفید و رییس جمهور آینده آمریکا بدهد گناهی نابخشودنی مرتکب شده است.

وی اظهار کرد: اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح کاهش موارد هسته‌ای برای از بین بردن تحریم‌ها قابل تقدیر است.

امام جمعه قشم ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی، افزود: این سردار شهید شجاعتی وصف ناپذیر داشت و هیچ دشمنی در شجاعت او تردید نداشت.

وی ادامه داد: دشمن هر زمانی حس می‌کرد سردار سلیمانی در مقابلش قرار دارد ترس بر اندامش می‌افتاد و همین ترس باعث شکست در نبرد مقابل می‌شد.

تارم با تبریک روز پرستار گفت: کادر درمان، پزشکان و به ویژه پرستاران کشور در این مدت به خوبی نقش آفرینی کرده و خوش درخشیدند و بسیاری از این عزیزان به درجه شهادت نایل شدند.

وی افزود: مادران، خواهران و همسران شهدا و جانبازان نیز در زمان دفاع مقدس با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) توانستند نقش این بانو را در استقامت و خدمت به جامعه به اثبات برسانند.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا