قاضی: یاد گلم به وحید طالب لو افتادم


محمد قاضی توانست با یک ضربه سر زیبا دومین برد مس رفسنجان را در دیدار با نساجی رقم بزند.

قاضی:  یاد گلم به وحید طالب لو افتادم
محمد قاضی توانست با یک ضربه سر زیبا دومین برد مس رفسنجان را در دیدار با نساجی رقم بزند.

به گزارش توپ 90 محمد قاضی در خصوص پیروزی یک بر صفر مس مقابل نساجی گفت: خدا را شکر می‌کنم که این هفته توانستیم سه امتیاز بیرون از خانه را بگیریم و من توانستم از زحمات کادر فنی و بازیکنان دیگر را به ثمر برسانم . خدا را شکر می‌کنم که باعث خوشحالی مردم و هواداران مان شدم و توانستیم مس را به بالای جدول بیاوریم.
او در خصوص پاس گل محسن طرحانی ادامه داد: واقعا پاس خیلی خوبی بود و حیف بود که آن توپ گل نشود، او سانتر خیلی بی نقصی کرد و جا دارد از محسن تشکر کنم و خدا را شکر که توانستم آن توپ را تبدیل به گل کنم.


این بازیکن اعتقاد دارد شبیه همین گل را با لباس استقلال به تیم راه‌آهن زده بود در این خصوص اضافه کرد: زمانی که در استقلال بودم وقتی با هم راه آهن بازی داشتیم با سانتر خسرو حیدری توانستم عین همین گلی که به نساجی زدم به وحید طالب لو بزنم و واقعاً یاد آن گل افتادم.


این بازیکن در خصوص دیدار هفته آینده با سپاهان عنوان کرد: به این دلیل که بازی با تراکتور عقب افتاد و بازی بعدی ما را هم عقب ننداختند کمی روی بچه ها فشار آمد چون ما مدام داریم روی چمن مصنوعی بازی و تمرین می کنیم و بچه ها دارند اذیت می شوند، سپاهان هم تیم پر مهره ای است و کادر فنی خیلی خوبی دارد ولی ما هم به معنای واقعی داریم به یک تیم تبدیل می شویم، امیدوارم با تلاش و زحمت بچه بازی خوبی انجام دهیو و ببریم تا مردم و هواداران لذت ببرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !