جریمه 100 هزار خودرو متخلف در گیلان


جریمه 100 هزار خودرو متخلف در گیلان

رشت - ایرنا - معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از جریمه بیش از 100 هزار خودروی متخلف توسط دوربین های نظارتی بدلیل عدم رعایت محدودیت های ترددی کرونایی از ابتدای آذرماه تا کنون خبر داد.

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به ۵۰ هزار راننده متخلف نیز مورد تذکر داده شد، اظهار داشت: همچنین در این مدت ۷۶۰ واحد تجاری بدلیل عدم رعایت ساعت کاری مصوب پلمب شدند و پبه نج هزار و ۴۹۰ واحد صنفی هم تذکر داده شد.

وی با اشاره به محدودیت های ویژه امشب و فرداشب به مناسبت شب یلدا افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امشب و فردا شب محدودیتی برای خودروها و فعالیت اصناف خدماتی و تجاری پیش بینی شده که در این راستا از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح در تمامی شهرستان ها تردد خودروهای شخصی ممنوع است.

وی اضافه کرد: تمامی دوربین های نظارتی پلیس به همراه تیم های گشت پلیس راهور در شهر رشت و همه شهرستان ها در اجرای صحیح محدودیت های آمد و شد نظارت دارند و نسبت به اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام خواهند کرد.

سرهنگ رسول زاده اظهار داشت: علاوه بر این فعالیت اصناف و واحدهای تجاری به استثنای واحدهای صنفی ضروری مثل داروخانه ها، نانوایی ها و فروشگاههای مواد غذایی در این ۲ شب (امشب و فردا شب) از ساعت ۱۸ ممنوع است.

وی افزود: در همین راستا در مرکز استان در شهر رشت ۲۵ اکیپ پلیس راهور و ۱۸ اکیپ پلیس اطلاعات و نظارت بر اماکن عمومی فعال هستند و نسبت به سرکشی واحدهای صنفی اقدام می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: شهروندان به منظور حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از برگزاری دورهمی ها خودداری کنند و از طریق فضای مجازی یا تلفن جویای احوال هم باشند تا مبادا شاهد بیماری و یا فوت عزیزان شان بدلیل ابتلا به ویروس کرونا نباشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی