پشت پرده انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال


پشت پرده انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال

طبق ادعای وزیر ورزش در جمع پیشکسوتان، هیچ کسی حاضر به پذیرش مدیریت استقلال نشده است و احمد مددی به اجبار این سمت را پذیرفته است. نوشته پشت پرده انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پشت پرده انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال

دلیل اصلی انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال : هیچ کسی مدیریت آبی ها را نپذیرفت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۶
پشت پرده انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال

طبق ادعای وزیر ورزش در جمع پیشکسوتان، هیچ کسی حاضر به پذیرش مدیریت استقلال نشده است و احمد مددی به اجبار این سمت را پذیرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وزیر ورزش در جلسه با پیشکسوتان استقلال پرده از راز مهمی برداشت، اینکه هیچ مدیری قبول نمی‌کرد مدیر عامل باشگاه استقلال شود و بدهی‌های این باشگاه را در این شرایط خاص اقتصادی بر عهده بگیرد.

کسانی که در جلسه با وزیر حضور داشتند این مسئله را تائید می‌کنند که مسعود سلطانی‌فر چنین حرفی را زده است. از همین جا می‌توان به این نتیجه رسید که احمد مددی تنها گزینه مدیر عاملی بوده که قبول مسئولیت کرده تا استقلال بیش از این بدون مدیر نماند.

مددی که زمان مدیریت احمد سعادتمند معاون ورزشی باشگاه استقلال بود، حدود سه ماه در نقش سرپرست مدیرعاملی باشگاه کار کرد و سرانجام در شرایطی که هیچ کس پا پیش نگذاشته بود، پست مدیرعاملی را هم پذیرفت.

نکته مهم اینجاست که مددی مثل محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل هست اما عضو هیئت مدیره باشگاه آبی تهران نیست! موردی که دیر یا زود برای خودش و باشگاه چالش‌هایی را ایجاد خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان