بنیاد علوی هزار بسته غذایی بین نیازمندان مانه وسملقان توزیع کرد


بنیاد علوی هزار بسته غذایی بین نیازمندان مانه وسملقان توزیع کرد

بجنورد- ایرنا- دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت مانه وسملقان گفت: با هدف محرومیت‌زدایی و همدلی با محرومان در شب یلدا، هزار بسته غذایی در قالب طرح سردار شهید سلیمانی در این شهرستان توزیع شد.

غلامرضا رمضانیان شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش این تعداد بسته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که در اختیار خانواده های محروم شهری و روستایی قرار گرفته است.

وی افزود: بنیاد علوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار نیازمندان بوده و اقداماتی چون توزیع بخاری، غذای گرم، بسته های غذایی را به انجام رسانده است.

رمضانیان با بیان اینکه این نهاد با هدف گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده های کم درآمد در خراسان شمالی و به ویژه شهرستان مانه و سملقان، طرح های خوبی را به اجرا گذارده است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در شرایط کنونی یکی از اهداف اصلی این بنیاد، کمک و همدلی مومنانه با نیازمندان است.

توانمندسازی و رونق اقتصادی شهرستان مانه‌ و سملقان در غرب استان خراسان شمالی، به بنیاد علوی سپرده شده است تا با اقدامات این بنیاد، غبار محرومیت از چهره شهرها و روستاهای این خطه زدوده شود.

شهرستان مانه و سملقان پس از شهرستان‌های قلعه گنج در استان کرمان، لنده در کهگیلویه و بویراحمد و چالداران در آذربایجان غربی، چهارمین شهرستانی است که عرصه حضور و فعالیت های محرومیت زدایی بنیاد علوی شده و این نهاد تلاش دارد با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی‌های منطقه، طرح های اشتغال زا در مانه و سملقان اجرا کرده و مردم منطقه را با رساندن به اشتغال پایدار و معیشت مناسب، توانمند سازد.

آشخانه، مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه وسملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !