تیم بیرثانیه ارومیه به نخستین برد در لیگ دسته یک هندبال کشور رسید


تیم  بیرثانیه ارومیه  به نخستین برد در لیگ دسته یک هندبال کشور رسید

ارومیه- ایرنا- رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم بیرثانیه ارومیه در دومین دیدار خود در لیگ دسته یک هندبال، مقابل ایران‌زمین فردوس به برتری دست یافت.

شاهین کهنمویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات فصل جدید لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور که از روز گذشته، جمعه به میزبانی اصفهان آغاز شده، امروز در روز دوم پیگیری شد.

وی گفت: در بازی‌های امروز تیم "بیرثانیه ارومیه" موفق شد ۳۴ بر ۲۹ ایران‌زمین فردوس را شکست دهد.

رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این تیم در روز نخست در دیدار با فولاد مبارکه سپاهان "ب" ۳۲ بر ۲۱ شکست خورد و اکنون با یک برد و یک باخت در رده سوم قراردارد.

کهنمویی اضافه کرد: تیم "بیرثانیه ارومیه" فردا در سومین روز مسابقات با تیم تخت‌جمشید مرودشت استان فارس دیدار خواهدکرد.

تیم "بیرثانیه ارومیه" نماینده هندبال آذربایجان‌غربی در گروه دوم لیگ دسته یک هندبال با تیم‌های ایران‌زمین فردوس، فولاد مبارکه سپاهان ب، تخت جمشید مرودشت، سبزوار و قزوین هم‌گروه شده است.

به گزارش ایرنا، براساس قرعه‌کشی فصل جدید لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های نفت امیدیه، شهرداری جهرم، پاسارگاد شهرکرد، کرمانشاه، ثامن الحجج اراک و هیات هندبال بانه در گروه یک، تیم‌های میناب، خرم آباد، دانشگاه آزاد حاتم یزد، شورا و شهرداری لارستان، رعد پدافند تهران و آروین مهر شهر کرد در گروه سوم و تیم‌های درخشان کویر گرمسار، آریا ترکان مراغه، قنات زارچ، شهرداری ساوه، فراز بام خاییز دهدشت ب و بهنام زاهدان در گروه چهارم به رقابت خواهند پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان