استان تهران در سال 1400 برگزارکننده 4 انتخابات است


استان تهران در سال 1400 برگزارکننده 4 انتخابات است

تهران- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران اعلام کرد: در روز بیست و هشتم خردادماه 1400 استان تهران برگزار کننده 4 انتخابات است و همه مدیران برای برگزاری منظم و قانونمند تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، شکرالله حسن بیگی که روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان فیروزکوه سخن می گفت افزود: در انتخابات سال آینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس علاوه بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز در این حوزه های انتخابیه برگزار خواهد شد.

به گفته وی، قانون گرایی و بی طرفی از وظایف اصلی برگزار کنندگان این انتخابات است و در انتخابات سال گذشته حتی یک صندوق اخذ رای در استان تهران بدلیل تخلف باطل نشد و گرچه برگزاری انتخابات استان تهران در سال های گذشته با مشکلاتی مواجه می شد اما در انتخابات سال گذشته به لحاظ انتخاب منظم در رده دوم کشور قرار گرفتیم.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه باید تلاش کرد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو ایجاد شود گفت:‌ باید مشارکت، رقابت و امنیت انتخابات را ارتقا دهیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه نیز گفت: اولین وظیفه فرماندار تامین امنیت شهرستان است چرا که اگر امنیت نباشد سرمایه گذاری محقق نخواهد شد.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: رسیدگی به معیشت مردم در این شرایط حساس که مردم درگیر ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه هستند بسیار مهم است و تامین کالاهای ضروری مردم مورد تاکید است.

به گفته وی، در انتخابات پیش رو در ۵۸ روستای شهرستان فیروزکوه انتخابات شوراهای روستایی برگزار می شود که این انتخابات باید در فضای باز صورت گیرد.

استان تهران در سال 1400 برگزارکننده 4 انتخابات است

مسئولیت امر خطیری است

همچنین فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه نیز در سخنانی گفت: مسئولیت امر خطیری است و باید با مدیریت مقتدرانه و برنامه های قوی مشکلات مردم را رفع کرد.

ابوالقاسم مهری افزود: فرماندار نقش هماهنگی و نظارتی دارد و باید با کار و تلاش اجرا کننده برنامه های دولت در شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید برای شتاب بخشی به کارهای اجرایی و عمرانی در شهرستان از نظرات همه گروه های سیاسی و نخبگان و دانشگاهیان بهره ببریم و در این زمینه آمادگی داریم برای ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم قدم های بهتری در این شهرستان برداریم.

به گزارش ایرنا، مراسم معارفه ابوالقاسم مهری به عنوان فرماندار جدید شهرستان فیروزکوه امروز- یکشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد و از زحمات مهدی یوسفی جمارانی تقدیر شد.

این مراسم با حضور شکر الله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه و جمعی از مدیران برگزار شد.

شهرستان فیروزکوه متشکل از دو بخش مرکزی و ارجمند با جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان