95 هزار مشترک توزیع برق مازندران قبض مصرف رایگان دریافت کردند


95 هزار مشترک توزیع برق مازندران قبض مصرف رایگان دریافت کردند

ساری - ایرنا - شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد که 95 هزار و 192 مشترک این شرکت در نخستین دوره از اجرای طرح برق امید مشمول برق رایگان شدند و مبلغ مندرج در قبضشان صفر بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران ، قبض این مشترکان برای دوره مصرف اول آبان تا ۲۶ آذر ماه صادر شده و تمامی آنان مشمول تخفیفات ۱۰۰ درصدی برق امید شده اند.

طرح برق امید از اول آبان ماه در سراسر کشور برای مشترکان خانگی به اجرا گذاشته شد. میزان برق مصرفی برای برخورداری از تخفیف ۱۰۰ درصدی در استان ها با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت است. در مازندران این تخفیف برای غیر از فصل تابستان شامل آن دسته از مشترکان خانگی می شود که میزان مصرف ماهانه آنها حداکثر تا ۸۰ کیلووات ساعت باشد.

شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد که از اول آبان تا ۲۶ آذر در مجموع یک میلیون و ۶۸ هزار و ۲۴۹ قبض برق برای مشترکان خانگی زیر پوشش این شرکت صادر شده است که ۴۵۰ هزار و ۹۹۰ نفر از آنها در گروه پرمصرف قرار گرفتند.

آمار مشترکان خوش مصرف هم ۴۲۰ هزار و ۵۲۸ مشترک خانگی اعلام شده است.

پیش از این مدیرعامل شرکت برق مازندران به استناد قبض های منتشر شده در ماه های قبل پیش بینی کرده بود که دستکم ۲۳ درصد مشترکان استان مشمول برق رایگان شوند.

شرکت توزیع برق مازندران یکی از ۲ شرکت توزیع در استان است که از گلوگاه تا آمل را زیر پوشش دارد. بر اساس گزارش های رسمی این شرکت یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک در بخش های مختلف دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در پی صدور نخستین دوره قبض برق امید از مشترکان پرمصرف خواست تا با رعایت الگوی مصرف از تخفیفات برق امید بهره‌مند شوند.

فرامرز سپری با اعلام این که اصلاح مصرف برق جزء برنامه‌های مهم صنعت برق است ، گفت : تشویق مشترکین پر مصرف به رعایت الگوی مصرف و ارائه طرح های تشویقی یکی از الویت های برنامه ای در طرح برق امید محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا