44 محصول فناور دانشگاه سمنان در نمایشگاه پژوهش کشور حضور داشت


44 محصول فناور دانشگاه سمنان در نمایشگاه پژوهش کشور حضور داشت

سمنان- ایرنا- رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: 44 محصول و دستاورد واحدهای فناور از این پارک همزمان با هفته پژوهش و فناوری در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار شرکت داشت.

به گزارش ایرنا، علی حقیقی اصل روز دوشنبه به رسانه ها افزود: بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار ۲۷ تا ۳۰ آذر با عنوان «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» به صورت مجازی برگزار شد و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز با ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای واحدهای فناور در این نمایشگاه حضور یافت.
وی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه ۶۹ دانشگاه، ۳۵ پارک علم و فناوری، ۱۸ پژوهشگاه، ۱۵ مرکز رشد و پنج موسسه تحقیقاتی وابسته به دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز با حضور در این نمایشگاه ۴۴ محصول و دستاورد واحدهای فناور خود را معرفی کرد.
وی گفت: نمایشگاه مجازی به گونه ای طراحی شد که بازدیدکنندگان می توانستند در غرفه های طراحی شده به بازدید از محصولات فناورانه بپردازند و اطلاعات کاملی از طرح های ارائه شده به همراه تصویر طرح برای بازدید کنندگان قابل مشاهده بود .
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد : در این نوع نمایشگاه امکان سرمایه گذاری و تجاری سازی محصولات فراهم شد و امکان کسب اطلاعات درباره پارک علم و فناوری نیز از مسئولان غرفه وجود داشت.

۷۶ هزار دانشجو در بیش از ۴۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی در استان سمنان تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری