4600 برگه تردد در مهاباد صادر شد


4600 برگه تردد در مهاباد صادر شد

مهاباد- ایرنا- معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: از ابتدای شروع محدودیت‌های ترافیکی تاکنون، چهارهزار و 600 برگه برای تردد بین شهری توسط فرمانداری صادر شده است.

خشایار صنعتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برگه ها برای واجدان شرایط جهت تردد در محورهای بین شهری و جلوگیری از جریمه رانندگان صادر شده که نسبت به ظرفیت و تعداد جمعیت نسبت به سایر شهرهای اطراف آمار بیشتری است.

وی ادامه داد: وجود شهرک صنعتی، مجموعه پتروشیمی مهاباد و متمرکز شدن مراکز درمانی در ارومیه موجب شده مراجعه به مرکز دریافت برگه‌های تردد افزایش یابد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد اضافه کرد: همچنین تعدادی از ساکنان شهرهای همجوار از جمله سردشت و پیرانشهر برای دریافت برگه خروج از استان به مرکز صدور برگه تردد فرمانداری واقع در تالار وحدت این شهرستان مراجعه می‌کنند.

صنعتی با تاکید براینکه صدور برگه تردد نیاز به ارایه مستندات قابل توجیه است، اظهار داشت: تمام رانندگانی که از سوی ستاد مقابله با کرونا اقدام به اخذ مجوز تردد کرده‌اند، با ارائه برگ تردد جهت ثبت در اطلاعات سیستم ستاد کرونا به مرکز صدور برگه واقع در تالار وحدت مراجعه کنند تا از ثبت جریمه و ارسال پیامک توسط دوربین‌های نظارتی و تصویری جلوگیری شود.

وی بیان کرد: همچنین همه افرادی که تاکنون برایشان پیامک جریمه در محورهای مواصلاتی مهاباد ارسال شده، شامل این طرح شده و با ارایه مدرک برگه تردد می‌توانند نسبت به ابطال جریمه خود اقدام کنند.

محمدودیت ترافیک و تردد در مسیرهای بین شهری از اول آذرماه در سراسر کشور اعمال شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

بیماری کرونا از اوایل اسفند در کشور و آذربایجان‌غربی شایع شد و ۱۷ اسفندماه سال گذشته نخستین موارد مثبت کرونا در مهاباد تایید شد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هم اکنون در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا