فونت: اگر ژاوی را نیاوردم‌، برای همه بلیط می‌خرم


فونت: اگر ژاوی را نیاوردم‌، برای همه بلیط می‌خرم

ویکتور فونت نامزد ریاست بارسلونا می‌گوید اگر در انتخابات پیروز شود ژاوی به بارسا برخواهد گشت و او در غیر اینصورت از جیب خودش برای هواداران بلیط کل فصل را خواهد خرید.

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید در صورتیکه در این انتخابات پیروز شده و رئیس باشگاه بارسلونا شود حتماً ژاوی را به نوکمپ برمی گرداند. او برای تاکید بر حرف‌هایش گفت قول می‌دهد که اگر رئیس باشگاه شد و ژاوی را به بارسا برنگرداند، برای هواداران بارسا از جیب خودش بلیط کل مسابقات فصل در نوکمپ را خریداری کند.

فونت: اگر ژاوی را نیاوردم‌، برای همه بلیط می‌خرم

درحالیکه انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا روز 24 اردیبهشت یعنی حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود برنده این انتخابات به مدت شش سال سکان مدیریت باشگاه کاتالان را در دست خواهد داشت. ویکتور فونت از جمله نامزدهای مهم این انتخابات به حساب می آید.

فونت در صحبتهای اخیر خود گفت: " اگر من در انتخابات برنده شوم ژاوی به بارسلونا برخواهد گشت. اگر برنده شدم و او نیامد برای تک تک اعضای باشگاه از جیب خودم بلیط کل مسابقات فصل را خواهم خرید".

فونت: اگر ژاوی را نیاوردم‌، برای همه بلیط می‌خرم

این اولین بار نیست که فونت به صراحت اعلام کرده در صورت پیروزی او در انتخابات، ژاوی سرمربی بارسا خواهد شد. او پیش از این هم گفته بود علت اصرارش بر مربی‌گری ژاوی این است که ژاوی تنها کسی است که می‌تواند لئو مسی را به ماندگار شدن در نوکمپ راضی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی