شهردار آستارا:دهیاری‌ها و شهرداری لوندویل در مدیریت پسماند همکاری کنند


شهردار آستارا:دهیاری‌ها و شهرداری لوندویل در مدیریت پسماند همکاری کنند

آستارا - ایرنا - شهردار آستارا گفت: ساماندهی محل دفن زباله به مساحت 15 هکتار بر عهده این نهاد است، اما طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و کارگروه مدیریت پسماند، شهرداری لوندویل و دهیاری‌ها باید با پرداخت هزینه حمل و تخلیه پسماند، در مدیریت آن همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد معیتی روز سه شنبه در بازدید از جایگاه دفن زباله آستارا اظهار کرد: میانگین تولید روزانه زباله در شهرستان آستارا، ۱۲۰ تن است و چهار هکتار از محل دفن زباله در نزدیکی ساحل خزر ساماندهی شده و مبالغ دریافتی از شهرداری لوندویل و دهیاری ‌ها برای ساماندهی و بهبود وضعیت محل دفن زباله هزینه خواهد شد.

شهردار آستارا ادامه داد: با توجه به پیش بینی وضعیت جوی نامناسب در اواخر هفته جاری، شهرداری با حدود ۱۰۰ نیروی انسانی و سه دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی، ۶ دستگاه کامیون و ۲ دستگاه خاور در حال آماده باش است.

وی اظهار کرد: ۱۵ تن نمک قبل از بارش برف در معابر جانمایی خواهد شد و درختان فضای سبز هرس شده است و نیروهای شهرداری در هنگام بارش برف، درختان را شاخه تکانی و از شکسته شدن آن‌ها جلوگیری خواهند کرد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۲ بخش و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن از هزار هکتار وسعت و ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل