شروع پر افت و خیز نمایندگان فوتبال همدان در لیگ


شروع پر افت و خیز نمایندگان فوتبال همدان در لیگ

همدان- ایرنا- هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که نمایندگان همدان شروع پر افت و خیزی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا؛ در این هفته شهرداری همدان مهمان همتای بندرعباسی خود بود و پاس نیز از عقاب تهران پذیرایی کرد.

شهرداری همدان در این هفته شروع خوبی را در مسابقات لیگ ۲ به نمایش گذاشت و توانست شهرداری بندرعباس از مدعیان گروه یک را در خانه شکست دهد.

سال‌ها از ناکامی تیم‌های همدانی در برابر حریفان بندرنشین سپری می‌شود و این بار شهرداری توانست در خانه شهرداری بندرعباس به برد دلچسب دست یابد.

شاگردان طلایی منش در این مسابقه با ارایه بازی حساب شده توانستند یک بر صفر به برتری برسند.

اما تیم پاس در زمین خود موفق به عبور از سد تیم تازه وارد عقاب تهران نشد و این دیدار بدون گل به پایان رسید.

توان بومی شهرداری

تیم شهرداری امسال متفاوت از سال‌های قبل با بودجه مناسب و جذب بازیکنان کلیدی به خصوص بومی‌های باتجربه و توانمند توانسته تیمی یکدست و آماده را راهی لیگ ۲ کند.

شاکله اصلی تیم شهرداری را بازیکنان مستعد و باتجربه بومی تشکیل می‌دهند که هر یک سال‌ها در تیم‌هایی نظیر پاس، شهرداری و الوند همدان سابقه بازی در لیگ‌های یک و ۲ کشور را دارند.

این تیم با ترکیب کادر فنی بومی گام به لیگ ۲ گذاشت و اکنون رضا طلایی منش سکان هدایت آن‌ها را برعهده دارد.

طلایی منش با کوله باری از تجربه در لیگ‌های ۲ و یک کشور حالا باردیگر به مستطیل سبز وارد شده تا این بار همراه شهرداری به لیگ یک کشور صعود کند.

ترکیب تیم این مربی را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که سال‌ها شاگرد او بوده‌اند و به خوبی می‌تواند پازل فنی خود را در زمین چیدمان کند.

مربیان تیم شهرداری نیز هر یک سال‌ها در لیگ‌های مختلف کشور سابقه فعالیت داشته‌اند و اکنون در کنار هم به دنبال صعود هستند.

برد با طعم صدرنشینی

پیروزی ارزشمند شهرداری در بندرعباس باعث شد تا این تیم در پایان هفته نخست مسابقات صدر جدول را تصاحب کند.

آرمین طلایی منش تک گل شهرداری همدان در این بازی را به ثمر رساند و البته نخستین گل فصل جدید مسابقات لیگ ۲ را نیز ثبت کرد.

طلایی منش در دقیقه ۴۴ گل برتری شهرداری چی‌ها را به ثمر رساند تا نخستین گل فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به ثمر برساند.

شهرداری با این پیروزی و کسب سه امتیاز شیرین موقتا صدرنشین گروه یک لیگ دسته دو فوتبال کشور شد.

شاگردان طلایی منش در این مسابقه جانانه حاضر شدند و اجازه امتیازگیری را از حریف سرسخت خود گرفتند.

شهرداری امسال با حمایت همه جانبه عباس صوفی شهردار همدان تیمی بومی و یکدست را شکل داده و از همین هفته نخست خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرده است.

شهرداری امسال با حمایت همه جانبه عباس صوفی شهردار همدان تیمی بومی و یکدست را شکل داده و از همین هفته نخست خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرده است.

ترکیب تیم شهرداری بندرعباس در این بازی را مهدی خسروی، حسین محمدی، حبیب حبیب پور، علی عزیزی، علی خبر، علی حدادی‌فر، فواد نجاهی نژاد، هادی دهقانی، احمد گمار، محمد علی‌مردانی، علیرضا اسلامی تشکیل دادند.

تیم شهرداری همدان نیز با ترکیب محمد صابری زاده، حسین کاظمی، ساسان جعفری کیا، پیمان حشمتی، مجید شعبانی، امیرحسین پورقاسمی، میثم زمانی، مهدی خلج، آرمین طلایی منش، محمد عباس تبار و محمد بیرانوند وارد میدان شد.

آرمین طلایی منش بازیکن شهرداری همدان موفق شد در دقیقه ۴۴ دروازه شهرداری بندرعباس را باز کند تا لقب اولین زننده گل فصل جدید لیگ دسته دوم کشور را از آن خود کند.

عقاب در همدان شکار نشد

اما تیم پاس در هفته نخست لیگ دسته یک و از گروه ب مقابل مهمان خود عقاب تهران متوقف شد.

در شرایطی که همگان پیش بینی پیروزی را از پاس داشتند اما عقاب تهران این اجازه را نداد تا با تساوی ارزشمند همدان را ترک کند.

پاسی‌ها البته در این بازی چند موقعیت مسلم گلزنی را نیز از دست دادند تا مهمان خوش شانس با امتیاز راهی تهران شود.

هر چند تاخیر در صدور مجوز بازی تیم پاس در این دیدار مشکلاتی را به همراه داشت و منجر به برهم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان شد اما از دست دادن موقعیت‌ها هم سبب حسرت پیروزی شد.

هر چند تاخیر در صدور مجوز بازی تیم پاس در این دیدار مشکلاتی را به همراه داشت و منجر به برهم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان شد اما از دست دادن موقعیت‌ها هم سبب حسرت پیروزی شد.

پاسی‌ها در این دیدار محمدرضا پایداری را به دلیل اخراج از دست دادند تا نخستین اخراجی آن‌ها در لیگ ۲ نیز ثبت شود.

این تساوی برای هواداران تیم پاس خوشایند نبود و معتقدند تیمی که مدعی صعود است از همین هفته نخست باید به فکر کسب امتیاز باشد.

مشکلات سدراه پاس

پاس اگرچه در هفته نخست به تساوی رسید اما مهدی پاشازاده سرمربی این تیم همچنان از تحقق نیافتن وعده مسوولان گلایه مند است.

تیم پاس هم اکنون با مشکل زمین تمرین مواجه است و زیرساخت‌هایی که مدنظر پاشازاده بوده همچنان اجرایی نشده است و همین مساله باعث شد تا سرمربی پاس نسبت به مسایل موجود انتقاد کند.

با این حال رییس هیات فوتبال همدان تلاش لازم را برای مهیا شدن خواسته‌های سرمربی پاس داشته است.

پاسی‌ها در حالی زمین قدس را برای تمرین‌های خود استفاده می‌کنند که این زمین ورزشگاه اصلی شهرداری برای دیدارهای رسمی به شمار می‌رود و گلایه آن‌ها را نیز به دنبال داشته است.

با این حال پاسی‌ها امیدوار هستند تا زمین تمرین مناسب برای آن‌ها مهیا شود تا این چنین دچار مشکل نشوند.

از سوی دیگر اعضای تیم در انتظار پرداخت درصد مالی خود هستند تا با انگیزه مضاعف دیدارهای آینده خود را برگزار کنند.

تیم پاس در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور مهمان شهرداری بم است و شهرداری همدان نیز در خانه به مصاف مس کرمان می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی