بسته محتوایی فاطمیه 99 ویژه سخنرانان و مداحان


بسته محتوایی فاطمیه 99 ویژه سخنرانان و مداحان

جامعه ایمانی مشعر به منظور تأمین بخشی از محتوای معرفتی، مهارتی هیأت‌های مذهبی و در راستای توانمندسازی مدیران، سخنرانان و ستایشگران هیأت‌ها، اقدام به تولید بسته‌های محتوایی کرده است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،جامعه ایمانی مشعر به منظور تأمین بخشی از محتوای معرفتی، مهارتی هیأت‌های مذهبی و در راستای توانمندسازی مدیران، سخنرانان و ستایشگران هیأت‌ها، اقدام به تولید بسته‌های ارتقای توانمندی ارکان هیأت کرده است که این بسته‌ها از طریق شبکه رابطان استانی و شهرستانی و یا از طریق پست به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.

بسته‌های معرفتی ارتقای توانمندی ارکان هیأت‌های کشور ویژه ایام فاطمیه ۹۹ علاوه بر بحث‌های محتوایی مبنی بر توانمندسازی مدیران، سخنرانان و ستایشگران، در حوزه‌های تخصصی خود، به بحث‌های معرفتی و محتوایی پیرامون هیأت نیز می‌پردازد.

در بسته ستایشگران کتاب‌هایی ازجمله بیت الاحزان، منتخب مراثی فاطمی، کاشف الکرب ولی و کتاب وا اُمّاه در کنار منشوراتی ازجمله خورشید۱ با عنوان تشکیلات، ضرورت حکومت اسلامی، آفتاب ۹ با عنوان بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان، فانوس۱ با عنوان ضرورت جریان سازی و گفتمان سازی از حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، صحیفه ۳۰ با عنوان وحدت اسلامی و عزای فاطمی و منشور خاکریز مجازی به قلم حجت‌الاسلام حسین کازرونی پیرامون لزوم چگونگی حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی وجود دارد.

در بسته سخنرانان نیز کتاب‌هایی ازجمله نقش و رسالت زن در خانواده در کلام رهبر معظم انقلاب، سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا(س) از حجت الاسلام محمدرضا جباری، رساله آموزشی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فیش منبر شاخصه‌های زندگی فاطمی به همراه یک لوح فشرده از درس گفتارهای استاد حجت‌الاسلام میرزامحمدی و همچنین منشوراتی چون ضرورت حکومت اسلامی، آفتاب ۱۵ با عنوان روی مسأله هنر تکیه کنید، فدک ۳ با عنوان استفتائات از مراجع پیرامون حمایت از کالای ایرانی را شامل می‌شود.

کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جلد دوم مدیریت برنا، چرایی چیستی و چگونگی حمایت از کالای ایرانی، صفر تا صد یک تشکل فرهنگی به قلم حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نجاتی به همراه لوح فشرده نواها، عکس‌ها، طرح‌های گرافیکی، کلیپ‌ها و ... فاطمی و منشوراتی مانند فانوس ۵ با عنوان دنیای امروز دنیای تشکیلات، فدک۱ با عنوان قلک هیأت را پرکن و ... نیز بسته محتوایی مدیران هیأت را تشکیل می‌دهند.

این بسته‌ها با کتیبه‌های منقش به نام حضرت زهرا سلام الله علیها که قابلیت استفاده و نصب آن‌ها در هیأت‌ها نیز وجود دارد، آماده شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان