بایرن مونیخ به ستاره دورتموند پیشنهاد داده بود؟


بایرن مونیخ به ستاره دورتموند پیشنهاد داده بود؟

ماریو گوتزه می گوید از بازی در آیندهوون راضی است ولی بایرن مونیخ هم به دنبال او بوده و می توانسته فوتبالش را در بایرن ادامه دهد. نوشته بایرن مونیخ به ستاره دورتموند پیشنهاد داده بود؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بایرن مونیخ به ستاره دورتموند پیشنهاد داده بود؟

ماریو گوتزه: می توانستم به بایرن مونیخ برگردم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶
بایرن مونیخ به ستاره دورتموند پیشنهاد داده بود؟

ماریو گوتزه می گوید از بازی در آیندهوون راضی است ولی بایرن مونیخ هم به دنبال او بوده و می توانسته فوتبالش را در بایرن ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماریو گوتزه ستاره ۲۸ساله آلمانی امسال تابستان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را ترک کرد و به آیندهوون پیوست. ماریو گوتزه حالا می گوید برایش ممکن بوده که به بایرن مونیخ برگردد و حتی در این باره با اولی هوینس صحبتهایی داشته است. البته گوتزه می گوید الان از بازی برای آیندهوون راضی و خوشحال است.

گوتزه در فاصله سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در بایرن مونیخ بازی می کرد. او سپس به دورتموند پیوست و زیر نظر یورگن کلوپ دو بار پیاپی فاتح بوندس لیگا شد. اما گوتزه در ادامه نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و در نهایت راهی آیندهون شد.

ماریو گوتزه در گفتگو با نشریه بیلد گفت:

” اگر بازی هایم را دیده باشید مشخص است که دوباره دارم از فوتبال لذت می برم. اگر ژانویه گذشته میزان رضایتم از ده به دو رسیده بود الان به ۹ برگشته و به زودی ده از ده می شود”.

ماریو گوتزه در ادامه اضافه کرد:

” من و اولی هوینس در تابستان به صراحت درباره آینده ام و برنامه های بایرن صحبت کردیم. به من گفتند به عنوان یک فرد و یک فوتبالیست برایم ارزش زیادی قائل هستند و آماده اند که به بایرن برم گردانند. اما در نهایت تصمیم بر این شد که به هلند بیایم و پیراهن آیندهون را بر تن کنم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا