کلی کرافت: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای اسرائیل است


کلی کرافت: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای اسرائیل است

نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز از دیدار خود با رئیس موساد و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داده و در این دیدار‌ها اظهاراتی علیه ایران مطرح کرد.

کلی کرافت: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای اسرائیل است
«کلی کرافت» سفیر آمریکا در سازمان ملل، امروز در پیامی از دیدار خود با «یوسی کوهن» رئیس موساد، خبر داد و اظهاراتی علیه ایران مطرح کرده است.

کرافت در پیامی توییتری نوشت: «دیدار خوبی با یوسی کوهن، رئیس موساد داشتم و درباره همکاری میان آمریکا و اسرائیل و اتحادمان برای مقابله با تهدیدات منطقه و به طور خاص ایران مذاکره کردیم.»

او همچنین در پیامی دیگر از ملاقاتش با «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داده و مدعی شد: «نشستی با بنی گانتس نیز داشتم. او به همکاری صلح‌آمیز با آمریکا متعهد است و ایران را تهدیدی جدی تلقی می‌کند. ما دستاورد‌های بسیاری با هم داریم و ایران را تهدیدی بزرگ می‌دانیم به همین دلیل آنچه فعالیتمان را در خطر قرار دهد از میان بر خواهیم داشت.»

بر اساس تصویری که او در حساب کاربری خود منتشر کرده، وزیر جنگ رژیم اشغالگر که روز گذشته به قرنطینه رفته، از طریق تماس تصویری با کرافت ملاقات داشته است.

روز گذشته هیئت آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که «کلی کرافت» نماینده دائم این کشور در سازمان در سفری دو روزه (از ۲۲ تا ۲۴ دسامبر) برای دیدار با نمایندگان دولت واشنگتن وارد تل آویو خواهد شد.

«مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز روز جمعه به اراضی اشغالی سفر کرد و در دیدار با «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رایزنی درباره تحولات منطقه‌ای و اهمیت تداوم فشار بر ایران پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید