حضور کاراکتر قرمز رنگ ناکلز اکیدنا در فیلم Sonic the Hedgehog 2


حضور کاراکتر قرمز رنگ ناکلز اکیدنا در فیلم Sonic the Hedgehog 2

رسانه کلیک – فیلم Sonic the Hedgehog 2 در ماه مه وارد مرحله ساخت شده و یکی از کاراکترهای اصلی بازی به نام ناکلز اکیدنا در آن حضور خواهد داشت. ظاهرا کاراکتری دیگری از بازی ویدیویی سونیک به نام ناکلز اکیدنا قرار است در فیلم Sonic the Hedgehog 2 ظاهر شود. کمپانی سگا جنسیس در […] نوشته حضور کاراکتر قرمز رنگ ناکلز اکیدنا در فیلم Sonic the Hedgehog 2...

رسانه کلیک – فیلم Sonic the Hedgehog 2 در ماه مه وارد مرحله ساخت شده و یکی از کاراکترهای اصلی بازی به نام ناکلز اکیدنا در آن حضور خواهد داشت.

ظاهرا کاراکتری دیگری از بازی ویدیویی سونیک به نام ناکلز اکیدنا قرار است در فیلم Sonic the Hedgehog 2 ظاهر شود. کمپانی سگا جنسیس در سال 1991اولین نسخه بازی سونیک را عرضه کرد. این بازی حول کاراکتری به نام سونیک می گردد که در واقع یک خارپشت آبی رنگ با سرعت آتشین است. سونیک با این قابلیت منحصر به فرد خود مراحل مختلف بازی را پشت سر گذاشته و در طول راه، حلقه های طلایی را جمع آوری می کند. این بازی خیلی زود محبوبیت بسیاری را به دست آورد و به یکی از نام های بزرگ در تاریخچه بازی های ویدیویی تبدیل شد.

با افزایش محبوبیت بازی سونیک، طرفداران شخصیت سونیک نیز روز به روز افزایش یافت، تا جایی که رسانه های دیگری با محوریت شخصیت سونیک به وجود آمدند. تاکنون سریال های انیمیشنی مختلف و مجموعه کتاب های کامیک متعددی بر اساس سونیک دوست داشتنی ساخته شده اند. فیلم انیمیشنی سونیک نیز بالاخره در سال 2020 روی پرده سینما رفت. این فیلم انیمیشنی داستان خارپشت آبی رنگ و مبارزه او با شخصیت شرور بازی کامپیوتری، یعنی دکتر روباتنیک را به تصویر می کشد. حضور جیم کری در نقش دکتر روباتنیک قطعا نیمی از جذابیت این فیلم انیمیشنی به حساب می آید. اگر چه این انیمیشن توانست با درآمد خالص 308 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به موفقیت و فروش خوبی دست یابد، اما تریلر اولیه آن به حدی افتضاح و بد بود که در پی انتقاد شدید طرفداران سونیک، تهیه کنندگان مجبور به ایجاد تغییرات اساسی در نحوه ساخت این فیلم شدند. به بیان بهتر، نمایش اولیه سونیک (در تریلر) با انیمیشن عرضه شده در سینماها از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

چند ماه پس از انتشار انیمیشن سونیک و فروش خوب آن، استودیو پارامونت اعلام کرد که قسمت دوم این فیلم نیز ساخته خواهد شد. از آن زمان به بعد، اطلاعات کمی درباره برنامه های پارامونت در خصوص نمایش بعدی خارپشت آبی رنگ دست اصحاب رسانه قرار گرفت. تا اینکه بالاخره وب سایت خبری Illuminerdi به اضافه شدن یکی دیگر از شخصیت های بازی سونیک به نام ناکلز اکیدنا اشاره کرد. ناکلز یکی از دشمنان اولیه سونیک بوده که بعدها با او دوست می شود. ظاهرا ناکلز نقش پررنگی را در فیلم Sonic the Hedgehog 2 ایفا خواهد کرد. این وب سایت همچنین از آغاز ساخت قسمت دوم فیلم سونیک در ماه مه خبر داده است.

حضور کاراکتر قرمز رنگ ناکلز اکیدنا در فیلم Sonic the Hedgehog 2

حضور کاراکتر قرمز رنگ ناکلز اکیدنا در فیلم Sonic the Hedgehog 2

ناکلز نخستین بار در سال 1994 و در بازی Sonic the Hedgehog 3 به عنوان شخصیت اصلی و نگهبان زمرد بزرگ (Master Emerald) وارد ماجرا شد. این زمرد، تکه سنگی است که سایر زمردهای هرج و مرج (Chaos Emeralds) را کنترل می کند. جالب اینکه در فیلم سونیک 2020، اصلا نامی از زمردهای هرج و مرج برده نشده است. با این حال اگر ناکلز بخواهد در قسمت دوم به دوست خود ملحق شود، آنگاه الماس های جادویی نیز جزوی از فیلم خواهند بود. نکته دیگر اینکه در بازی های ویدیویی، ناکلز ابتدا تحت سلطه دکتر روباتنیک بوده و با سونیک مبارزه می کند، هرچند که بعدها دوست او می شود. پس حضور ناکلز در قسمت دوم فیلم سونیک می تواند به احتمال بازگشت دکتر روباتنیک اشاره داشته باشد. در هر صورت، تاکنون خبری مبنی بر هنرنمایی جیم کری در قست دوم فیلم Sonic the Hedgehog منتشر نشده است.

هنوز مشخص نیست که ناکلز چگونه خود را در قسمت دوم فیلم سونیک وارد می کند، با این حال با توجه به تیتراژ پایانی قسمت اول می توان حدس زد که تیم اصلی سونیک در قسمت دوم گرد یکدیگر جمع می شوند. هنوز معلوم نیست که چه کسی صداپیشگی ناکلز را بر عهده می گیرد و طراحی این کاراکتر قرمز رنگ چگونه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج