زن و شوهر جوان کیف قاپ بازداشت شدند


در ادامه تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده به نام حامد، همسر شهناز نیز شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر دو متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و ضمن اعتراف به سرقت از شاکی علت آن را  تامین هزینه های زندگی اعلام کردند.

زن و شوهر جوان کیف قاپ بازداشت شدند

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زوج جوانی که برای تامین هزینه های زندگی کیف قاپی می کردند، خبر داد.

به گزارش ایسناسرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری در این باره اظهار کرد: بیست و سوم تیر ماه سال جاری پرونده ای با موضوع کیف قاپی از خانمی در کلانتری 140 باغ فیض تشکیل شد که با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

وی گفت: ‌جزییات این پرونده نشان می داد که شاکی در خیابان اشرفی اصفهانی در حال قدم زدن بوده که مردی جوان از یک دستگاه خودرو تیبا پیاده شده و کیف دستی او که حاوی تلفن همراه و مقداری وجه نقد به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان بوده را سرقت کرده است، سارق به سرعت با همان خودرو که راننده آن یک خانم بوده متواری می شود.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی اظهار کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با کیف قاپی در تحقیقات تخصصی خود شماره پلاک خودرو سارقان را شناسایی کردند و مشخص شد مالک خودرو خانمی به نام شهناز است. با نشان دادن تصویر به دست آمده از مالک خودرو به شاکی، او اظهار کرد که راننده خودرو همین فرد بوده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده به نام حامد، همسر شهناز نیز شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر دو متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و ضمن اعتراف به سرقت از شاکی علت آن را تامین هزینه های زندگی اعلام کردند.

به گفته سرهنگ اختیاری، تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده و سرقت های احتمالی همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟