استاندار اصفهان بر رفع مشکلات مردم نطنز تاکید کرد


استاندار اصفهان بر رفع مشکلات مردم نطنز تاکید کرد

کاشان - ایرنا - استاندار اصفهان در سفر به نطنز و ملاقات چهره به چهره با مردم این شهرستان در جریان مسایل، مشکلات و نیازهای موجود قرار گرفت و بر رفع آنها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در بدو ورود به نطنز با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، علاوه بر قرائت فاتحه، با نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

استاندار اصفهان بر رفع مشکلات مردم نطنز تاکید کرد

استاندار اصفهان سپس با حضور در فرمانداری نطنز طی سه ساعت ملاقات چهره به چهره با مردم این شهرستان در جریان مشکلات و خواسته‌های آنان قرار گرفت و بر رفع مشکلات و نیازهای مطرح شده بر مبنای قانون تاکید کرد.

مسایل جاری بیمارستان خاتم‌الانبیا، نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن ١٦ اسلایس، پذیرش بیماران نطنزی در بیمارستان‌های اصفهان، آب شرب و ۲ بانده کردن جاده قدیم نطنز به مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن از جمله مسایل و مشکلات مطرح شده و درخواست مردمی شهرستان نطنز در دیدار با استاندار اصفهان بود.

استاندار اصفهان بر رفع مشکلات مردم نطنز تاکید کرد

حضور در شورای اداری شهرستان، بازدید از ۲ واحد تولیدی و دیدار با اهالی تولید و صنعت، سفر به بادرود، بازدید از یک مجتمع تولیدی، دیدار با اعضای شورای شهر بادرود و روستاهای بخش امامزاده از دیگر برنامه های استاندار اصفهان در سفر یک روزه به نطنز است.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی