بارش 25 سانتی برف در محور اسالم - خلخال/ برفروبی 109 کیلومتری محورهای کوهستانی


بارش 25 سانتی برف در محور اسالم - خلخال/ برفروبی 109 کیلومتری محورهای کوهستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش 20 تا 25 سانتی برف در محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات روستایی آستارا نیز حدود 10 سانت و در محور سیاهکل به دیلمان پنج سانت برف باریده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در مجموع ۳۱ راهدارخانه ثابت و سیار با ۵۴۵ نیروی راهدار و ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در طرح زمستانه راهداری فعال هستند، اظهار کرد: ۱۰ هزار تن شن و نمک برای عملیات برفروبی خریداری و دپو کردیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان گیلان به دنبال آغاز بارش برف و باران، افزود: در حال حاضر بارش شدید برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال، بلوردکان - خصیب دشت، رستم آباد - حشمت آباد و سیاهکل - دیلمان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل - خلخال به دلیل بارش برف و احتمال ریزش و وقوع بهمن خبر داد و عنوان کرد: بارش برف در محورهای ماسال - گیلوان و آستارا - اردبیل خفیف گزارش شده و در محور فومن - ماسوله نیز بارش برف آغاز شده است.

مرادی، با اشاره به بارش ۲۰ تا ۲۵ سانتی برف در محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات روستایی آستارا نیز حدود ۱۰ سانت و در محور سیاهکل به دیلمان پنج سانت برف باریده است.

وی از برفروبی ۱۰۹ کیلومتری راهداران در محورهای کوهستانی استان طی امروز خبر داد و یادآور شد: در مجموع ۹۷ هزار و ۱۰۰ مترمکعب برفروبی توسط ۲۷ راهدار و ۱۸ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین انجام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا