مسابقه پیامکی اسوه صبر در سالروز ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد


مسابقه پیامکی اسوه صبر در سالروز ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد

ادیب فلاح گفت:  به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) مسابقه پیامکی تحت عنوان اسوه صبر برگزار شد.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) مسابقه پیامکی تحت عنوان اسوه صبر برگزار شد.






مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج افزود: در همین راستا سوال هایی با محوریت زندگی حضرت زینب (س) از طریق فضای مجازی منتشر شد که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست جواب های صحیح را به شماره سامانه پیامکی که از قبل اعلام شده بود، ارسال کنند.




وی بیان کرد: مسابقه پیامکی با هدف آشنایی بیشتر قشر جوان و نوجوان با شخصیت، سبک زندگی و سیره آن حضرت و نیز معرفی الگوی برتر به این قشر از جامعه برگزار شد.






فلاح ابراز کرد: علاوه بر این هم زمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) از پرستاران بیمارستان قلعه گنج که در این شرایط سخت کرونایی به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا بوده و به بیماران خدمت رسانی می کنند، تجلیل شد.






مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج اظهار کرد: برگزاری جشن یکی دیگر از ویژه برنامه های میلاد حضرت زینب (س) بود که هم زمان با شب میلاد آن حضرت برگزار شد.







وی تاکید کرد: به دلیل شرایط کرونایی و برای قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس، جشن میلاد در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.





فلاح در خاتمه یادآور شد: در آستانه میلاد این بانوی کریمه فضای مسجد و محله آذین بندی شده و در سالروز میلاد آن حضرت نیز از گلدسته های مسجد مولودی پخش شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06