عاملان درگیری شب گذشته یاسوج دستگیر شدند


عاملان درگیری شب گذشته یاسوج دستگیر شدند

یاسوج- ایرنا- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عاملان درگیری میدان عدل شهر یاسوج خبر داد و گفت: با اقدام سریع ماموران انتظامی استان در کمتر از چند ساعت 9 نفر از عاملان درگیری دستگیر شدند.

سردار کیقباد مصطفایی در این باره اظهار داشت: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد صبح امروز ،در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در میدان عدل شهر یاسوج، بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: تعدادی از منازعین با نیروهای انتظامی گلاویز، که یکی از ماموران به‌ منظور جلوگیری از گسترش نزاع با رعایت قانون بکارگیری سلاح ، اقدام به تیراندازی هوایی کرد و منجر به دستگیری چند نفر از منازعین و فرار تعدادی از آنان شد.

سردار مصطفایی تصریح کرد : با اقدام به موقع ماموران انتظامی، سه نفر از منازعین در محل نزاع دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: متعاقب این قضیه، طی چند عملیات جداگانه پلیس موفق شد تعداد ۹ نفر از عاملین نزاع را دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که علت درگیری و نزاع اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

سردار مصطفایی بیان کرد: همچنین کلیپی با عنوان وقوع قتل و نزاع مسلحانه در میدان عدل شهر یاسوج در حال انتشار و باز نشر بوده که در این کلیپ فردی بر روی زمین افتاده و عنوان شده تیر خورده و کشته شده است.

وی ابراز داشت: این خبر تکذیب می شود و در جریان این نزاع هیچ کسی زخمی و یا کشته نشده است .

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات لازم برای دستگیری سایر متهمان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: پلیس، هرگز اجازه جولان به مجرمان و هنجارشکنان را نخواهد داد و با افرادی که بخواهند به هر دلیل باعث ایجاد رعب و وحشت و اختلال نظم اجتماعی شوند، به پشتوانه قانون، بشدت برخورد خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش