کانون حضرت فاطمه (س) رشت به یاری نیازمندان شتافت


کانون حضرت فاطمه (س) رشت به یاری نیازمندان شتافت

کانون حضرت فاطمه (س) رشت با اهدای بسته‌‌های کمک معیشتی و بسته‌های یلدایی به یاری نیازمندان شتافت.

«ایران فلاح» با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» در کانون فرهنگی هنری فاطمه (س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: برنامه‌های این کانون ذیل طرح ملی ایران قوی جهت کسب امتیاز در دومین رویداد ملی فهما به‌منظور انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور اجرا می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه (س)رشت افزود: اجرای رزمایش همدلی و مواسات در قالب طرح ملی راهکار با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان با محوریت مسجد از برنامه‌های کانون است که تداوم دارد.

وی با بیان اینکه کمک‌های معیشتی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع می‌شود تصریح کرد: همزمان با شب یلدا نیز کمک به نیازمندان در دستور کار کانون قرار گرفت و ۱۵ بسته کمک معیشتی شامل برنج، قند، شکر، رب گوجه و حبوبات تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

فلاح اعلام کرد: همچنین ۱۰بسته ویژه شب یلدا با هدف شادکردن کودکان خانواده‌های نیازمند با همکاری خیران مسجد جامع آقا سیدحسن دارسازی تهیه و به آنان اهداشد.

وی در ادامه به اجرای طرح «دوشنبه‌های بهشتی» به همت کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) اشاره و خاطرنشان ساخت: در قالب این طرح نشست‌های بصیرتی و نهج البلاغه‌خوانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد آقا سیدحسن دارسازی برگزار می‌شود.

کانون حضرت فاطمه (س) رشت به یاری نیازمندان شتافت

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!