خیرین و سرمایه گذاران دو ظرفیت مهم برای توسعه اقتصادی آوج هستند


خیرین و سرمایه گذاران دو ظرفیت مهم برای توسعه اقتصادی آوج هستند

قزوین - ایرنا - فرماندار شهرستان آوج ، با بیان اینکه توسعه بدون مشارکت و همراهی مردم دست یافتنی نیست گفت: خیرین و سرمایه گذاران دو ظرفیت مهم برای توسعه اقتصادی این شهرستان هستند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، نصرت اله علیرضایی در دیدار با جمعی از خیرین و اهالی روستای چنگوره افزود : امروز در شرایطی به سر می بریم که اعتبارات دولتی ، کفاف اجرای طرح ها و پاسخگویی به مطالبات و انتظارات مردم را نمی دهد و توسعه بدون مشارکت و همراهی مردم دست یافتنی نیست.
فرماندار شهرستان آوج گفت: خیرین و سرمایه گذاران دو ظرفیتی هستند که امروز برای اجرای طرح های اقتصادی و پاسخ به مطالبات و خواسته های اجتماعی و فرهنگی و انجام طرح های حمایتی باید از این ظرفیت ها بهره برد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی یکسال گذشته در روستای چنگوره افزود: در این مدت بیش از ۱۶ هزار متر مربع از معابر روستا آسفالت شده، میدان اصلی روستا احداث و همچنین ایستگاه پوشش تلویزیون دیجیتال در این روستا نصب و راه اندازی شد.
علیرضایی عنوان کرد،:اجرای طرح زهکشی با هدف جلوگیری از آبگرفتگی منازل در سال جاری در این روستا اجرایی خواهد شد و علاوه بر آن در حوزه بازنگری و الحاق برخی از واحدهای مسکونی به بافت روستا اقداماتی در دست پیگیری می باشد که قطعا رضایت مندی اهالی را به دنبال خواهد داشت.
در این دیدار جمعی از خیرین روستا آمادگی خود را برای مشارکت در طرح خرید تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اعلام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)