فرناندو آلونسو: والتری بوتاس باریکلوی لوئیس همیلتون


فرمول یک ایران – سال آینده چهره ای آشنا در پدوک دیده خواهد شد و فرناندو آلونسو، قهرمان دو دوره به فرمول یک برمیگردد. این راننده اسپانیایی در سال 2018 بازنشسته شده بود اما احساس کرد که هنوز کارش در این ورزش به پایان نرسیده است. آلونسو در زمان حضورش در فرمول یک با رانندگان با استعدادی روبرو شده است. او در حالی که در مک لارن بود با لوئیس همیلتون...

فرمول یک ایران – سال آینده چهره ای آشنا در پدوک دیده خواهد شد و فرناندو آلونسو، قهرمان دو دوره به فرمول یک برمیگردد. این راننده اسپانیایی در سال 2018 بازنشسته شده بود اما احساس کرد که هنوز کارش در این ورزش به پایان نرسیده است.

آلونسو در زمان حضورش در فرمول یک با رانندگان با استعدادی روبرو شده است. او در حالی که در مک لارن بود با لوئیس همیلتون همتیمی شد و در رنو نیز با مایکل شوماخر افسانه ای رقابت کرد.

فرناندو آلونسو معتقد است که شوماخر می توانست “کارهای شگفت انگیزی” انجام دهد:

بله من با رنو سریع تر از فراری بودم اما او همیشه برای رقابت در صحنه حضور داشت و حمله می کرد. او می توانست کارهای شگفت انگیزی انجام دهد.

مطمئن شدم که از او فاصله گرفته ام؛ اما خیر، من در مورد یک افسانه صحبت می کنم.

قهرمان فصل 2005 و 06 فرمول یک در ادامه به کوریره ایتالیا گفت:

می توانیم استدلال کنیم که هم تیمی بودن باریکلو با او مثل هم تیمی بودن بوتاس با همیلتون بوده است. اما افسانه ها نیز از این طریق ساخته می شوند و بدین ترتیب [نام آنها] اینطور به یادگار مانده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند