کافه موزه زرنگار شیراز


کافه موزه زرنگار اولین موزه نگارگری شیراز است که در ترکیب کافه و رستوران با محیطی خاص و تاریخی امکان تجربه غذاهای اصیل و خوش طعم ایرانی را در خانه ای قاجاری فراهم می کند. همچنین این بنای میراثی با برخورداری از اتاق های زیبا ی شاهنشین ، پنج دری و حیاط دلنشین و پشت […]

کافه موزه زرنگار اولین موزه نگارگری شیراز است که در ترکیب کافه و رستوران با محیطی خاص و تاریخی امکان تجربه غذاهای اصیل و خوش طعم ایرانی را در خانه ای قاجاری فراهم می کند. همچنین این بنای میراثی با برخورداری از اتاق های زیبا ی شاهنشین ، پنج دری و حیاط دلنشین و پشت بامی زیبا با دید به گنبدهای فیروزه ای شیراز قابلیت برگزاری میهمانی های رسمس و غیررسمی و جشن های تولد، نامزدی، عقد و سایر مراسم های خاص را دارا می باشد. .
اگر دوست دارید با حال و هوای شیراز قدیم و خانه های قدیم شیراز آشنا شوید پیشنهاد می کنیم سری به این کافه بزنید . به محض ورود به کافه موزه صدای موسیقی سنتی شما را به گذشته‌ها می‌برد. دکوراسیون عتیقه و آنتیک و ظروف قدیمی،تا حتی منو نوشیدنی‌ها و غذاهای اصیل ایرانی به گونه ای انتخاب شده اند تاهمگی به قدمت صد و اندی ساله این عمارت تاریخی وفادار باشند.
با انتخاب کافه موزه زرنگار می‌توانید تجربه ای بی نظیر از فضا و غذا را در خاطره خود ثبت کنید.

کافه موزه زرنگار شیراز
کافه موزه زرنگار شیراز
کافه موزه زرنگار شیراز
کافه موزه زرنگار شیراز
کافه موزه زرنگار شیراز
کافه موزه زرنگار شیراز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403