اتفاق تازه در پرونده قاتل شیمای 15 ساله


اتفاق تازه در پرونده قاتل شیمای 15 ساله

یک شاهد به‌تازگی اطلاعات جدیدی را درباره ارتباط بهلول، قاتل دختر 15ساله تهرانی، با زن جوانی که 15 سال پیش ناپدید شده است، بیان داشته که رسیدگی به پرونده این قاتل را وارد مرحله‌ای تازه کرده است.

آفتاب‌‌نیوز :

بهلول مرد ۶۲ساله‌ای است که به اتهام قتل دختری ۱۵ساله به نام شیما دستگیر شده و ماه گذشته خبر اعتراف او به قتل شیما و پیدا شدن بقایای جسد این دختر در حیاط صاحبخانه بهلول جنجال زیادی در رسانه‌ها به‌وجود آورد.

این مرد اعتراف کرده که مرداد سال گذشته، شیما را که از خانه‌شان قهر کرده بود، سوار ماشینش کرده، او را فریب داده و به خانه‌اش برده اما بعد از حدود ۵۰روز او را به قتل رسانده و جسدش را در حیاط صاحبخانه‌اش دفن کرده است. درحالی‌که حدود ۳هفته از پیداشدن جسد شیما می‌گذرد و بهلول در زندان به‌سر می‌برد، حالا با اظهارات مردی که می‌گوید بهلول احتمالا در جریان ناپدید شدن یک زن جوان در ۱۵سال پیش هم نقش داشته، پرونده متهم وارد مرحله‌ای تازه شده است.

این شاهد چند روز قبل قدم در اداره آگاهی تهران گذاشته و به مأموران گفت: بهلول را از سال‌ها قبل می‌شناختم. یک دوست مشترک به نام رامین داشتیم که معتاد بود. ۱۵سال قبل رامین به‌خاطر اعتیاد شدیدش کارتن‌خواب و بعد از آن هم ناپدید شد. همسرش به نام فریبا همه‌جا را به‌دنبال او گشت اما اثری از او به‌دست نیاورد. فریبا آخرین‌بار برای یافتن شوهرش به سراغ بهلول رفت اما پس از آن، او هم به طرز اسرار آمیزی ناپدید شد. بعد از ناپدیدشدن این زن، خانواده‌اش همه‌جا را به‌دنبال او گشتند اما خبری از وی به‌دست نیاوردند و در نهایت دست از جست‌وجو کشیدند.

این مرد ادامه داد: ۱۵سال از این ماجرا گذشت تا اینکه من چندوقت پیش خبر دستگیری بهلول و اعتراف وی به قتل دختر نوجوان را خواندم. با خواندن این خبر احتمال دادم که شاید بهلول ۱۵سال قبل بلایی بر سر فریبا آورده است. فریبا آخرین‌بار با بهلول دیده شده و پس از آن ناپدید شده بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع بدهم. با اظهارات این مرد، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات تازه درخصوص پرونده زنی که ۱۵سال قبل ناپدید شده را صادر کرده و رسیدگی به پرونده بهلول وارد مرحله‌ای تازه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو